• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • Lokattis
    Fiiaaa skrev 2015-01-07 14:33:42 följande:

Värsta beskedet på RUL. Bebisen saknar skallben och det är bara att avbryta och sätta igång aborten. I v 20!! Känner mig mest chockad nu, men jag fixar det här!!

Stora, varma styrkekramar...
  • räkans

Värsta beskedet på RUL. Bebisen saknar skallben och det är bara att avbryta och sätta igång aborten. I v 20!! Känner mig mest chockad nu, men jag fixar det här!!

Känner verkligen med dig. Vårt förra barn hade en annan allvarlig missbildning, och jag fick avbryta i vecka 22, nu i maj. Det är verkligen skit och jättetufft. 

Jag är med i ett par hemliga facebookgrupper, ifall du är intresserad, antingen nu, eller senare när du orkar. En för de som avbrutit graviditeten, och en annan för de med änglabarn av olika orsaker. 

Ifall du funderar på något kring avbrytandet eller efter eller vad som helt, hör gärna av dig, antingen via PM, eller här. Och fråga på. Är ju en så sjuk situation man hamnar i. Vad jag ångrar från avbrytandet är att jag inte tog några kort på oss och vår pojke. Hade gärna velat ha hand och fotavtryck också. Nu har vi bara en bild från sjukhusfotografen, men det är värt jättemycket.

Styrkekramar till dig!
  • Fiiaaa
    räkans skrev 2015-01-07 19:16:10 följande:
    Känner verkligen med dig. Vårt förra barn hade en annan allvarlig missbildning, och jag fick avbryta i vecka 22, nu i maj. Det är verkligen skit och jättetufft. 

Jag är med i ett par hemliga facebookgrupper, ifall du är intresserad, antingen nu, eller senare när du orkar. En för de som avbrutit graviditeten, och en annan för de med änglabarn av olika orsaker. 

Ifall du funderar på något kring avbrytandet eller efter eller vad som helt, hör gärna av dig, antingen via PM, eller här. Och fråga på. Är ju en så sjuk situation man hamnar i. Vad jag ångrar från avbrytandet är att jag inte tog några kort på oss och vår pojke. Hade gärna velat ha hand och fotavtryck också. Nu har vi bara en bild från sjukhusfotografen, men det är värt jättemycket.

Styrkekramar till dig!
    Å tack! Har letat efter trådar och liknande med andra som varit i samma situation! Jag skickar PM! Kram 
  • Fiiaaa

Tack allihopa! Så jäkla overkligt, har lite svårt att ta in det....jag som äntligen började fatta att vi skulle bli föräldrar till sommaren och nu detta. Nu är det bara att försöka skrapa ihop spillrorna och komma tillbaka starkare, med nya tag. Hoppas verkligen att allt går väl för er i era graviditeter Hjärta

• Manelma

Åh härre gud, vilket besked! Skickar mina tankar till dig och styrka! <3
  • aleydis
    Fiiaaa skrev 2015-01-07 19:23:17 följande:

Tack allihopa! Så jäkla overkligt, har lite svårt att ta in det....jag som äntligen började fatta att vi skulle bli föräldrar till sommaren och nu detta. Nu är det bara att försöka skrapa ihop spillrorna och komma tillbaka starkare, med nya tag. Hoppas verkligen att allt går väl för er i era graviditeter Hjärta

Jag har inte varit så aktiv här i tråden, men läste detta idag. Så ledsen för er skull... och så konstigt att det inte syntes vid tidigare ULJ. Måste vara fruktansvärt för er. Önskar dig all lycka till i framtiden.

Många styrkekramar
  • Elsa83

Tack allihopa! Så jäkla overkligt, har lite svårt att ta in det....jag som äntligen började fatta att vi skulle bli föräldrar till sommaren och nu detta. Nu är det bara att försöka skrapa ihop spillrorna och komma tillbaka starkare, med nya tag. Hoppas verkligen att allt går väl för er i era graviditeter

Jag beklagar verkligen din förlust! Sitter här med tårar i ögonen! Hoppas du har människor runt sig som du kan prata med och gråta ut hos. Kram
  • MiWe

Så fruktansvärt! =( Lider med er! Gråter
  • Alvolina

Jag beklagar och hoppas med hela mitt hjärta att allt kommer gå bra framöver för er! Hoppas verkligen att ni finner styrka i vänner och familj och får chansen att reda ut tankar och känslor. Jag är jätteledsen för er skull:(
  • Lg85

Beklagar! Styrkekram