• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • Milie
    Fiiaaa skrev 2015-01-07 14:33:42 följande:

Värsta beskedet på RUL. Bebisen saknar skallben och det är bara att avbryta och sätta igång aborten. I v 20!! Känner mig mest chockad nu, men jag fixar det här!!

Jag beklagar sorgen. Verkligen. Man (eller i alla fall jag) antar att barnet i det stora hela ska vara friskt om man inte sett något konstigt tidigare. Inte att det ska kunna slinka förbi en så allvarlig missbildning..

Återigen så beklagar jag, jag kan inte ens fantisera om hur det känns. Jag imponeras av din kämparanda! Starkt!
  • Mla
    Fiiaaa skrev 2015-01-07 19:23:17 följande:

Tack allihopa! Så jäkla overkligt, har lite svårt att ta in det....jag som äntligen började fatta att vi skulle bli föräldrar till sommaren och nu detta. Nu är det bara att försöka skrapa ihop spillrorna och komma tillbaka starkare, med nya tag. Hoppas verkligen att allt går väl för er i era graviditeter

Jag har bara den senaste tiden varit på fb men ditt besked skar mig hårt i hjärtat! All styrka till dig och din sambo!
  • Mla

Tack allihopa! Så jäkla overkligt, har lite svårt att ta in det....jag som äntligen började fatta att vi skulle bli föräldrar till sommaren och nu detta. Nu är det bara att försöka skrapa ihop spillrorna och komma tillbaka starkare, med nya tag. Hoppas verkligen att allt går väl för er i era graviditeter

Jag har bara den senaste tiden varit på fb men ditt besked skar mig hårt i hjärtat! All styrka till dig och din sambo!
  • Hilda07

Tack allihopa! Så jäkla overkligt, har lite svårt att ta in det....jag som äntligen började fatta att vi skulle bli föräldrar till sommaren och nu detta. Nu är det bara att försöka skrapa ihop spillrorna och komma tillbaka starkare, med nya tag. Hoppas verkligen att allt går väl för er i era graviditeter Hjärta

Beklagar verkligen också! Sånt fruktansvärt besked :( 
  • höns

Jag går in i vecka 20 imorgon och jag känner varje dag, vissa dagar ganska mycket o vissa dagar mindre :)

• Fröken1987
    Pyssilullan skrev 2015-01-09 11:48:57 följande:

Rul nr 2 för mig idag, hoppas allt ser Ok ut
    Ni i v 20 hur ofta känner ni puffar?

Lycka till=)

Jag känner ingenting tror jag, går in i vecka 21 imorgon. Har tydligen moderkakan i framvägg och då kunde det dröja lite till sa dom på rul.
  • kanien
    Pyssilullan skrev 2015-01-09 11:48:57 följande:

Rul nr 2 för mig idag, hoppas allt ser Ok ut
    Ni i v 20 hur ofta känner ni puffar?

Jag är i v.20 (går in i 21 på måndag) och har bara känt smått smått fladder fåtal gånger, mest efter sex ( ursäkta infon )
  • Malinzzon

Jag går in i v.20 imorgon och har bara känt fladder någon enstaka gång. RUL på måndag morgon, aningen nervös och vill bara att helgen ska gå fort :)

Lill-Smurfen - Ett magiskt växande frö!