• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • ScillaBlå
    MHOS skrev 2015-01-09 20:04:05 följande:

Hej!

Jag och min sambo har BF 26 Maj

Västerås

V.21 nu :D

Välkommen till tråden BF juni Västerås om du vill :) Kan ju räkna med att gå över ett par dagar ;)
  • vikarien

Är superöm långt långt ner idag, riktigt olustig känsla.

Någon som har koll på om UVI enbart kan visa sig så? Gör inte ont när jag kissar.

Har börjat känna av rygg och fogar men denna känslan är ny.

1.5 vecka kvar till RUL och man nojjar fasen för allt! :-S

• kanien

Idag köpte vi en vagn på blocket, en brio sing! Följde även med babyskydd och bas, babyskyddet går även att klicka fast på chassit vilket jag tycker är jätte bra känner mig väldigt nöjd med vagnen och priset 1500kr känns ännu bättre <3

• vikarien
    kanien skrev 2015-01-10 20:41:39 följande:

Idag köpte vi en vagn på blocket, en brio sing! Följde även med babyskydd och bas, babyskyddet går även att klicka fast på chassit vilket jag tycker är jätte bra smile1.gif känner mig väldigt nöjd med vagnen och priset 1500kr känns ännu bättre <3 php1RdAU927341.jpg

Åh vad kul! Har sagt att jag inte ska handla innan RUL, men idag fyndade vi ett brio skötbord som nästan var nytt. Bara använt några månader. Fick det för 700:- istället för nypris som är 1800:-

Vagn kollar vi efter på blocket med, men det är svårt! Vill ha hyffsat nytt och fräscht.

Blir emmaljunga för oss och dom verkar gå som smör om dom är hyffsat nya Tur man har ett tag på sig att hitta rätt :-P
  • kanien
    vikarien skrev 2015-01-10 21:00:38 följande:
    Åh vad kul! smile1.gif Har sagt att jag inte ska handla innan RUL, men idag fyndade vi ett brio skötbord som nästan var nytt. Bara använt några månader. Fick det för 700:- istället för nypris som är 1800:- smile1.gif

Vagn kollar vi efter på blocket med, men det är svårt! Vill ha hyffsat nytt och fräscht.

Blir emmaljunga för oss och dom verkar gå som smör om dom är hyffsat nya smile1.gif Tur man har ett tag på sig att hitta rätt :-P
    Vi köpte också ett brio skötbord på blocket (vägghängt) nypris 2200kr men vi gav 200kr pga en liten missfärgning nere i hörnet på luckan älskar att fynda! Pimpade skötbordet med väggtext ifrån öob för 70kr
  • vikarien
    kanien skrev 2015-01-10 21:14:35 följande:
    Vi köpte också ett brio skötbord på blocket (vägghängt) nypris 2200kr men vi gav 200kr pga en liten missfärgning nere i hörnet på luckan smile2.gif älskar att fynda! Pimpade skötbordet med väggtext ifrån öob för 70kr smile1.gifphpPj0dmr15818.jpg
    Dom är smidiga dom vägghängda! Vi valde dock ett som står på golvet eftersom vi precis renoverat badrummet och inte var så sugna på att borra i nya kaklet

Här ska det med fyndas så mycket det går, hoppas på halva reapriset nu snart

Vi har RUL om 1.5 vecka och tänker ta reda på kön. Så sen ska det fyndas kläder hoppas jag
  • kanien
    vikarien skrev 2015-01-10 21:22:25 följande:
    Dom är smidiga dom vägghängda! Vi valde dock ett som står på golvet eftersom vi precis renoverat badrummet och inte var så sugna på att borra i nya kaklet smile1.gif

Här ska det med fyndas så mycket det går, hoppas på halva reapriset nu snart smile1.gif

Vi har RUL om 1.5 vecka och tänker ta reda på kön. Så sen ska det fyndas kläder hoppas jag smile1.gif
    Vi har ett golvskötbord i sovrummet som även är en byrå, smidigt på nätterna om man bara ska byta till torr blöja

Vi hade rul för 1,5 vecka sedan och vi väntar en liten flicka till 31 maj
  • Kxx

Hej! :) har bf 14 juni enligt kub, RUL har jag på torsdag. Är det okej om jag hoppar in här?