Oktoberbebisar 2014
Här är uppföljningstråden till "bf oktober tråden" där vi diskuterar allt om våra små hjärtan ?
Ni som letar bra nappar har ni testat MAM napp 0-6 mån? Är enda nappen vår son tar!
Såg TT det eftersöktes tips på bra bärsele också. Vår som gillar tyvärr inte vårt bärsele ännu men jag beställde en bärsjal från koalabarn.se den gillar han. Kan man använda från liten till större. Ett tips för de som är lite sugna på en bärsjal. Kostar 450:- beställde på fredagen å på måndagen var den här, ingenstans! :)
vi var på bvc igår för första gången. tjejen hade gått upp 500g.
hon är en riktig sugpropp. nu sKA vi hitta en napp som duger. sköterskan sa att hennes matbehov är mindre än sugbehovet.. hon vägde inte så mycket vid födseln så nu lite drygt 2 v gammal väger hon 3700 g.
kan ni lägga ifrån er era bebisar? min vill bli hållen, buren eller ligga intill dygnet runt. idag är första dagen på mannens jobb igen och jag lyckades tack o lov lägga henne i vagnen 10 min utan skrik så jag kunde gå på toa och borsta tänderna ifred. haha,, önskar jag kunde ta ut henne på promenad men det kan nog dröja.. nån som har tips på bra bärsele?
Mitt avslag höll på i ungefär 2 veckor och under tredje veckan tog det typ slut helt, kom inte ens en 50 öring blod om dagen. Plöttsligt har jag börjar blöda igen, snart 5 veckor efter. Jag hel ammar så de borde väl inte vara mens ?
Nä det är antagligen avslaget som kommer tillbaka. Det står på 1177 att det ibland kommer tillbaka motslutet.
www.1177.se/Skane/Tema/Gravid/Forsta-tiden-efter-forlossningen/Efter-forlossningen/Komplikationer-efter-forlossningen/
Mitt avslag har slutat för bara några dagar sen, jag hoppas att det inte kommer tillbaka :(
jag ska nog allt investera i en sele och en sjal!
vad tror ni om baby björn en sån där original-sele?
finns hur många som helst på tradera.
nån som vet en bra sjal? :)
Jag har en Babylonia tricot slen, jättenöjd det jag har hunnit använda den :)
jag ska nog allt investera i en sele och en sjal!
vad tror ni om baby björn en sån där original-sele?
finns hur många som helst på tradera.
nån som vet en bra sjal? :)
Nä det är antagligen avslaget som kommer tillbaka. Det står på 1177 att det ibland kommer tillbaka motslutet.
www.1177.se/Skane/Tema/Gravid/Forsta-tiden-efter-forlossningen/Efter-forlossningen/Komplikationer-efter-forlossningen/