• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Anna Hbg

Har inte blött idag så bestämt att jag avvaktar och ser vad som händer. Ringer min bm på måndag om inget sker innan eess.

Har fruktansvärt ont i magen men hoppas det är växtvärk!

• Johjo

Jag hoppas verkligen att det avtar helt Anna! Jag håller en tumme för er.

• MrsFreud
    Anna Hbg skrev 2014-11-29 15:31:48 följande:

Har inte blött idag så bestämt att jag avvaktar och ser vad som händer. Ringer min bm på måndag om inget sker innan eess.

Skönt att du inte blöder längre i alla fall. Håller tummarna för er och lilla pricken!
  • Liten till

Vad skönt. Hoppas allt går bra nu!
  • Alvolina

Hörde hjärtljuden med dopplern hemma idag. Nu kan jag känna mig lugn några veckor till :)

Symtomen går ju lite upp och ner och jag har varit rätt orolig för MA. Men nu kan jag förhoppningsvis börja släppa lite oro och börja njuta. Min milstolpe är ul i v.14. Gyn skulle skicka tid så hoppas att det blir innan jul:)

• fashionista
    Alvolina skrev 2014-11-29 18:28:38 följande:

Hörde hjärtljuden med dopplern hemma idag. Nu kan jag känna mig lugn några veckor till :)

Symtomen går ju lite upp och ner och jag har varit rätt orolig för MA. Men nu kan jag förhoppningsvis börja släppa lite oro och börja njuta. Min milstolpe är ul i v.14. Gyn skulle skicka tid så hoppas att det blir innan jul:)

Vilken vecka och med vilken doppler hörde du i?
  • KramKolan

Hej!

Äntligen hittade jag en julitråd! ????

Jag är beräknad 21 juli. Vårt tredje barn (5,5 år och 7 år) ???????????? Hoppas det ska gå vägen!!

• Alvolina
    fashionista skrev 2014-11-29 18:51:15 följande:
    Vilken vecka och med vilken doppler hörde du i?
    Vecka 11 är jag i nu och har en caremaxx. Hittade med en gång när jag sökte strax nedanför naveln och det var betydlig skillnad på min egen och bebisen så det gick inte att ta fel.
  • Alvolina

Håller tummarna för er! Hoppas att det inte är någon fara. Jag har också haft blödningar nu men som varit helt ofarliga.
  • jag och mina små

Jag har varit hos Gyn för att fastställa graviditetslängden och fick BF 11e Juli istället för 26e. Tickande hjärta!

Svar på tråden BF JULI 2015