• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • FabulousMom

Undrar hur tidigt man kan känna av foglossning? Jag är bara i v. 6 ju men känner något som liknar början till foglossning i ryggslutet, har haft det hela dagen.

Min första graviditet hade jag inga besvär av foglossning, den andra började det nån gång i andra trimestern tror jag, men nu.. Jag har ju precis plussat? Eller är det något annat, tro?

- Pojke 2008 - Pojke 2013 -
  • Mikesfru
    Anna Hbg skrev 2014-11-30 17:22:57 följande:

Har äntligen lyckats få tag på kk i Helsingborg efter att ha flrsökt komma fram hela dagen.

Fått tid för kontroll ca 11.15 imorgon.

Hoppas verkligen att pricken hänger kvar där inne!

Nervös som attan!!!!

Håller tummarna för att ni får se nåt fint på skärmen imorgon och att allt är som det ska, tänk er lättnaden efteråt när ni vet att allt är bra! Lycka till!
  • Anna Hbg

Så goa ni är tjejer! Det värmer verkligen.

Lovar att uppdatera imorgon när jag vet något.

• KramKolan
    Anna Hbg skrev 2014-11-30 21:06:21 följande:

Så goa ni är tjejer! Det värmer verkligen.

Lovar att uppdatera imorgon när jag vet något.

Håller tummarna!!!!!
  • Helena1988
    FabulousMom skrev 2014-11-30 20:28:38 följande:

Undrar hur tidigt man kan känna av foglossning? Jag är bara i v. 6 ju men känner något som liknar början till foglossning i ryggslutet, har haft det hela dagen.

Min första graviditet hade jag inga besvär av foglossning, den andra började det nån gång i andra trimestern tror jag, men nu.. Jag har ju precis plussat? Eller är det något annat, tro?

Jag känner också av detta, när jag suttit ner för länge eller gått för mycket.
    Det står att det kan börja tidigare ^^ så ska fråga mer hos bm
  • Johjo

Idag skrev jag in mig på spec mvc. Urs har såna dåliga vibbar av allt och önskar så att pappan inte skulle vara så anti ks i Solna där jag känner mig så trygg.

Men jag får bita ihop. Det är bara 29 veckor kvar innan jag får snitt... 29 veckor går fort.
    I nästa vecka ska jag träffa nya läkaren (har diabetes) och lära ut hur min insulinpump och mina andra hjälpmedel fungerar.
    Dockningsstationen där jag kan ladda ut alla mina värden finns inte på speccen så jag har fått beställa hem en till mig själv.
    Jag må vara lat men att behöva vara där 40 min tidigare, varannan vecka, bara för att gå till andra änden av huset för att ladda ur är inte värt det. Huddinge är ett stort sjukhus!

Det bästa av allt. Min bästa vän jobbar på neonatalavdelningen på sjukhuset och hon ska vara med från neo och se till att jag kan vara lugn. (De är alltid med vid snitt och framför allt alltid för en diabetiker.)

Hoppfull men väldigt väldigt orolig...

• Liten till

Tänker också på dig Anna - hur har det gått idag?

Idag är det julbord med jobbet. Ska äta massor av gott, och hoppas på att inte må illa! Har tagit en postafen vid 10 eller 11, så jag borde slippa det värsta.

Visst kan man äta all lax? Vad tror ni?

• Ellonbellon
    Liten till skrev 2014-12-01 14:59:21 följande:

Tänker också på dig Anna - hur har det gått idag?

Idag är det julbord med jobbet. Ska äta massor av gott, och hoppas på att inte må illa! Har tagit en postafen vid 10 eller 11, så jag borde slippa det värsta.

Visst kan man äta all lax? Vad tror ni?

Du ska inte äta gravad lax i alla fall.
    Och sen beror det ju på var laxen kommer ifrån men så länge du inte äter ett par kilo så ska det nog gå fint.
  • Liten till
    Ellonbellon skrev 2014-12-01 15:05:20 följande:

Du ska inte äta gravad lax i alla fall.

Och sen beror det ju på var laxen kommer ifrån men så länge du inte äter ett par kilo så ska det nog gå fint.

Får man inte äta gravad ens om den varit fryst?
Svar på tråden BF JULI 2015