• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • bullerbyn
    Anna Hbg skrev 2014-11-28 14:57:50 följande:

Tack allla för de uppmuntrande orden!

Ska försöka ta det lite lugnt och inte måla fan på väggen.

Jag fick en blödning tidigt i min förra graviditet, det var ingen fara. Försök ta det lugnt. Kanske ringa barnmorskan och prata med henne? :)
  • bullerbyn
    Helena1988 skrev 2014-11-28 18:38:48 följande:

temp, är det vanligt att den går upp och ner? Jag får ont i korsryggen titt som tätt och framme vid blygdbenen idag. Vad kan detta va?

Tar du tempen samma tid varje dag? Ingen aning om det faktiskt.

Ont i korsrygg och blygdben kan kanske vara att du känner av fogarna?
  • MrsFreud
    Minifer skrev 2014-11-28 15:45:10 följande:
    Oh nummer 7, imponerande! Jag har en kompis som har 8, de verkar ha det hur rörigt som helst, hela huset är fullt av barn, grejer och kärlek kärlek kärlek! Blir alltid så glad när jag tänker på henne och imponerad över hur man orkar ha så många :)
    Ja stundtals är det riktigt rörigt, men för det mesta flyter allting på tycker jag! Har dock stort hus så att få plats är det minst av våra problem. Men med 7 barn egna barn (och en fosterhemsplacerad tonåring hos oss) krävs det minst sagt planering för att få vardagen att gå ihop. Men man lär sig! Trodde aldrig att jag skulle klara av fler än kanske 3 barn, men nu känns allting så självklart :)
  • Anna Hbg

Har bestämt mig för att ringa gyn imorgon om det fortfarande blöder då och försöker att inte oroa mig så mycket eftersom, det än så länge, inte varit någon störtblödning *peppar peppar*

Har pratat allvar med pricken och sagt att den minsann måste stanna kvar ett bra tag till annars blir mamma, pappa och storebror ledsna.

• bullerbyn
    Anna Hbg skrev 2014-11-28 22:41:29 följande:

Har bestämt mig för att ringa gyn imorgon om det fortfarande blöder då och försöker att inte oroa mig så mycket eftersom, det än så länge, inte varit någon störtblödning *peppar peppar*

Har pratat allvar med pricken och sagt att den minsann måste stanna kvar ett bra tag till annars blir mamma, pappa och storebror ledsna.

Låter som en bra idé. Är skönt att kolla upp så slipper man oroa sig. Det är säkert ingen fara.

Jag håller alla tummar och tår för att allt är som det ska, lycka till imorgon! :)
  • Liten till
    Anna Hbg skrev 2014-11-28 22:41:29 följande:

Hoppas du får komma till gyn och göra ett vul. Tjata om de inte vill. Håller tummarna för dig idag!

Hur ska man orka?! Är helt slut, kräks varje dag nu, och är så trött. Sen ska sonen på bandymatch idag, och hockeyträning i morgon. Som börjar kl 09.00!! Och sambon jobbar helg. Blä, ingen lugn helg med advents pyssel som jag ville eller... Tror jag ska börja med postafen idag då kanske man kan må lite bättre i allafall.
  • April 99

Johjo-har också "tvingats" berätta för några kollegor för att ha några som flrstår, kan stötta och täcka för mig om jag måste springa ut från frukosten el nått. (En 4 barnsmamma, en höggrav o min kompi/granne/kollega). Men klarar inte alls lukter. Minns inte att jag varit så luktkänslig de andra gångerna, men man glömmer ju så fort ;) har nedräkning till julledigt. Vara 3 (låååånga) veckor till, sen några veckors ledighet. Längtar!!!

Förresten, har jag haft tidiga foglossningar. Förra grav kände jag av det smått i v.7, jag gick in i v.7 idag tror jag. Men jag har fått en sån bestämnd målbild, jag ska inte ha så j**la ont denna gång, det ska jag bara inte. För det har jag bestämt Tror ni det kommer funka???

• April 99

Anna hbg-låter som en bra plan. Jag tjatade till mig ett vul av grinig bm el vad hon nu va på gynakuten efter magsmärtot o blödningar så lättad när liten sprattlade (var få i ca v.13).

• Helena1988
    MrsFreud skrev 2014-11-28 21:16:21 följande:
    Ja stundtals är det riktigt rörigt, men för det mesta flyter allting på tycker jag! Har dock stort hus så att få plats är det minst av våra problem. Men med 7 barn egna barn (och en fosterhemsplacerad tonåring hos oss) krävs det minst sagt planering för att få vardagen att gå ihop. Men man lär sig! Trodde aldrig att jag skulle klara av fler än kanske 3 barn, men nu känns allting så självklart :)
    nej det var inte samma tid ^^, ja de har jag med läst det kan vara!
  • Iväntan

Hej. Tänkte haka på denna tråden om jag får Glad. Jag plussade 9 november på farsdag och är beräknad till 13 juli. Jag 25 år har en son sedan tidigare som kommer vara nästan tre när syskonet kommer. Bor tillsammans med man och sonen i Borås och jobbar på sjukhuset där. 

Har precis börjat mår ganska illa och är trött men är glad att jag känner något då oron är stor efter ett missfall i somras så hoppas allt ska gå vägen nu

Svar på tråden BF JULI 2015