MrsFreud skrev 2014-12-02 18:46:43 följande:
På sätt och vis.

Klart att det blir mer att göra för varje barn, men det är ju sånt jag ändå måste göra stup i kvarten. Skillnaden blir mindre och mindre. För mig gick nog den "magiska gränsen" vid fyra eller fem barn. Det var nog någongång där jag kände att äsch, jag har redan fler barn är genomsnittet och betraktas som galen, jag kan lika gärna köra på och låta folk tro och tycka vad de vill...

Hehe! Helt rätt! Kan du tänka dig fler efter detta? Hur gamla är dina andra?
Vattenliljan skrev 2014-12-02 21:09:10 följande:
Oj, den här tråden har redan många inlägg "på nacken"! Men jag hoppar gärna in här. Är i vecka 6+3 (BF 25 juli) och har idag fått se ett tickande litet hjärta på VUL. Så lycklig! Första barnet blev till med IVF efter 2,5 års försök (han är nu 1,5 år), denna gång tog det drygt ett år med hormonbehandling (ej IVF eller insemination). Håller alla tummar för att det lilla vill stanna där inne nu (fick missfall i februari så rädslan finns där hela tiden). Ska bli trevligt att följas åt!
Välkommen!! :D
Alvolina skrev 2014-12-02 22:42:56 följande:
Fick en så orolig tanke idag. Tänk om jag inte ätit tillräckligt med folsyra?! Jag har knaprat på ganska bra detta året men de sista två månaderna innan graviditeten började orkade jag inte. Blev ju aldrig gravid ändå tänkte jag. Sen började jag igen men har kanske missat en till två tabletter i veckan av ren glömska:/
Har ni ätit bra med folsyra?
Nä, började när jag blev gravid...
Jag mår också rätt mycket som vanligt! :)