• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Annalouise

Jag känner lite från och till i brösten. Det jag däremot känner av är TRÖTTHET och gasig mage. Herregud, känns som jag går med sandpapper under ögonen hela dagarna!

Vi ska på första träffen på måndag. Hur gör ni? Går ni själva eller går ni tillsammans med er respektive?

Vi bor i en liten stad där alla känner alla och många bekanta är gravida så man är rädd för att stöta på någon. Jag tänkte gå själv och säga till alla att jag ska dit för cellprovtagning då jag är i den åldern. Tänkte fråga bm om hon kan ta det samtidigt också så har man inte ljugit ;)

• MagicQueen
    Beth1 skrev 2014-10-29 10:15:04 följande:

Välkomna alla nya! Kul med så många plussare smile1.gif

Förresten är det bara jag som inte har fått ont i tuttarna än? Känns som det tecknet folk får tidigast men sist fick jag det inte förrän typ tre veckor efter äl och det är ju då imorgon för mig den här gången. Nästan så jag längtar efter värken smile5.gif

Jag började få ont i brösten i helgen som var, alltså typ 1 vecka efter att jag plussade.
  • MagicQueen
    Annalouise skrev 2014-10-29 12:41:23 följande:

Jag känner lite från och till i brösten. Det jag däremot känner av är TRÖTTHET och gasig mage. Herregud, känns som jag går med sandpapper under ögonen hela dagarna!

Vi ska på första träffen på måndag. Hur gör ni? Går ni själva eller går ni tillsammans med er respektive?

Vi bor i en liten stad där alla känner alla och många bekanta är gravida så man är rädd för att stöta på någon. Jag tänkte gå själv och säga till alla att jag ska dit för cellprovtagning då jag är i den åldern. Tänkte fråga bm om hon kan ta det samtidigt också så har man inte ljugit ;)

Gasig mage och trötthet känns igen...

Eftersom det är makens första barn så vill jag nog gärna att han följer med och det vill han själv med. Bor i en liten by vi med. Så bara till o hoppas vi inte möter några bekanta där första träffen/träffarna
  • Semlan79
    Annalouise skrev 2014-10-29 12:41:23 följande:

Ska också på första (hälsosamtalet) på måndag. Sedan bokar vi inskrivning. Ska boka ett tidigt UL/VUL också, då jag haft missfall v.9 och MA v.11 redan i år.

Jag kommer gå själv.

• Lourdes
    Lourdes skrev 2014-10-29 10:27:04 följande:

Jag plussade i söndags! ????

Mitt inlägg blev lite fel ser jag nu.

Skulle stå; Hej allihopa, jag plussade i söndags, får man vara med?!
  • Semlan79
    Lourdes skrev 2014-10-29 14:58:21 följande:
    Mitt inlägg blev lite fel ser jag nu.

Skulle stå; Hej allihopa, jag plussade i söndags, får man vara med?!
    Absolut, välkommen :)
  • Pyret 85

Jag vill gärna vara med här. Är beräknad 26/6 men blir säkerligen flyttad till juli på rul.

• Malvik
    Beth1 skrev 2014-10-29 10:15:04 följande:

Välkomna alla nya! Kul med så många plussare smile1.gif

Förresten är det bara jag som inte har fått ont i tuttarna än? Känns som det tecknet folk får tidigast men sist fick jag det inte förrän typ tre veckor efter äl och det är ju då imorgon för mig den här gången. Nästan så jag längtar efter värken smile5.gif

Jag hade ont i tuttarna för några dagar sen, men det gick över. Däremot har jag haft otrolig "mensvärk sista dygnet, det avtog dock nu på em... Annars inga tydliga symtom än, kanske lite mer blödig än vanligt och lättgråten.
  • MagicQueen
    Pyret 85 skrev 2014-10-29 16:22:54 följande:

Jag vill gärna vara med här. Är beräknad 26/6 men blir säkerligen flyttad till juli på rul.

Välkommen, både du och alla andra nya
Svar på tråden BF JULI 2015