• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Pyret 85
    MagicQueen skrev 2014-10-29 17:01:09 följande:
    Välkommen, både du och alla andra nya
    Tack
  • ikala

Får man hoppa in här?

Jag plussade förra veckan, bf 2 juli.

Har en liten tjej på 10 månader sen innan.

• Annalouise
    MagicQueen skrev 2014-10-29 14:05:19 följande:

Gasig mage och trötthet känns igen...

Eftersom det är makens första barn så vill jag nog gärna att han följer med och det vill han själv med. Bor i en liten by vi med. Så bara till o hoppas vi inte möter några bekanta där första träffen/träffarna

Ja jag håller med. Vi sa det också att vi vill, men han vi sa att han vill, tänker och ska följa med på alla andra. När det inte är lika hemligt längre och så. Då håller vintumnarna för det ;)
  • Annalouise
    Semlan79 skrev 2014-10-29 14:46:09 följande:

Ska också på första (hälsosamtalet) på måndag. Sedan bokar vi inskrivning. Ska boka ett tidigt UL/VUL också, då jag haft missfall v.9 och MA v.11 redan i år.

Jag kommer gå själv.

Bestämmer man själv när man vill ha sina UL? I vilka veckor och så? Eller avgör barnmorskan det? Går du själv på första eller på allt?
  • Annalouise

Hur tänker ni med KUB-test och så? Jag tänkte att jag skulle vilja ha ett sådant innan jul.

• MagicQueen
    Annalouise skrev 2014-10-29 20:06:24 följande:

Hur tänker ni med KUB-test och så? Jag tänkte att jag skulle vilja ha ett sådant innan jul.

Vi vill göra KUB test, ska ringa till BM nästa vecka o även tala om då att vi vill göra det. Då bör vi få tid för det innan jul. Blodprov runt v 9 och ul runt v 12 har jag för mig att det är
  • Annalouise
    MagicQueen skrev 2014-10-29 20:14:54 följande:

Vi vill göra KUB test, ska ringa till BM nästa vecka o även tala om då att vi vill göra det. Då bör vi få tid för det innan jul. Blodprov runt v 9 och ul runt v 12 har jag för mig att det är

Ja men det låter ju jättebra! Jag ska träffa BM på måndag redan för inskrivning och information om kost, tobak, alkohol & träning. Kan man boka det då tro? :)

Blir det en fin julklapp till föräldrarna kanske? Det blir det för våran del
  • MagicQueen
    Annalouise skrev 2014-10-29 20:25:23 följande:
    Ja men det låter ju jättebra! Jag ska träffa BM på måndag redan för inskrivning och information om kost, tobak, alkohol & träning. Kan man boka det då tro? :)

Blir det en fin julklapp till föräldrarna kanske? Det blir det för våran del smile1.gif
    Prata med henne få ang det så får du säkert boka in det då

Ja vi tänkte osså överraska familjen som en julklapp, lite extra roligt.
  • Pyret 85

Hos oss är det inte inskrivning förrän i v.12. Så blir i början på december för mig antagligen. Ska på hälsosamtal på onsdag så då bokar vi nog tid för inskrivning samtidigt. 

• NILE90

Äntligen får jag också hoppa in i en BF tråd. Plussade igår, BF 9/7, första barnet :) 

Svar på tråden BF JULI 2015