• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • L1S

Vad har ni för symtom än så länge? Här är det lite stickningar i livmodern, lite ömmande bröst. Åkte också på en dunderförkylning i början av veckan men gick över lika fort. Trött som tusan på kvällarna! Mår i övrigt toppen :)

• MagicQueen
    L1S skrev 2014-10-30 10:36:14 följande:

Vad har ni för symtom än så länge? Här är det lite stickningar i livmodern, lite ömmande bröst. Åkte också på en dunderförkylning i början av veckan men gick över lika fort. Trött som tusan på kvällarna! Mår i övrigt toppen :)

Jag är på 4+6 och har ungefär samma symtom som dig.
  • NILE90
    L1S skrev 2014-10-30 10:36:14 följande:

Är i vecka 4+0 idag, mår illa lite till och från och så sjukt trött på kvällarna. Annars ingenting :) 
  • ikala

Oj hjälp vad plus!!! Så himla kul!

Kan vi inte göra en bf lista?

• MagicQueen
    ikala skrev 2014-10-30 10:53:41 följande:

Oj hjälp vad plus!!! Så himla kul!

Kan vi inte göra en bf lista?

Det ska finnas en påbörjad bf lista längre bak i tråden
  • Malvik
    NILE90 skrev 2014-10-30 10:45:27 följande:
    Är i vecka 4+0 idag, mår illa lite till och från och så sjukt trött på kvällarna. Annars ingenting :) 
    Men om du är 4+0 så borde du ha BF 8/7. jag har BIM idag, alltså 4+0 och har BF 8:e...
  • NILE90
    Malvik skrev 2014-10-30 11:05:16 följande:
    Men om du är 4+0 så borde du ha BF 8/7. jag har BIM idag, alltså 4+0 och har BF 8:e...
    Det beror väl på hur lång cykel man har? Mina appar säger i alla fall 4+0 och BF den 9:e :) 
  • NILE90

Nu vet jag att det finns tusen olika åsikter om detta men jag måste kolla med er i alla fall. Vi ska flytta på lördag = tunga lyft. Vågar jag vara med och bära? 

• L1S
    NILE90 skrev 2014-10-30 11:28:31 följande:

Nu vet jag att det finns tusen olika åsikter om detta men jag måste kolla med er i alla fall. Vi ska flytta på lördag = tunga lyft. Vågar jag vara med och bära? 

Lyssna på din kropp och gör det som känns bra! Det finns inget samband med tunga lyft och missfall men känns det obekvämt så låt bli. Glad Min erfarenhet är att man blir mer flåsig så av den anledningen kan det kännas jobbigare än vanligt att bära.
Svar på tråden BF JULI 2015