• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Sept90

Jag vill göra ett vul på grund av oro. Har inte vart med om något missfall eller liknande, är bara orolig och har liksom inte greppat det än att det är en bebis som växer i mig. Så vi har tänkt göra det så sens som möjligt innan jul, kommer då vara i vecka 10-11 så att man inte talar om nyheten för nära och kära då och så kanske något har hänt utan att man vet om det. Annars är första rul vid vecka 18 och precis som någon skrev så känns det som obeskrivligt lång väntan. Man vill inte gå 18 veckor och sedan få reda på att det kanske inte ens lever.

• MiaIa90
    Sept90 skrev 2014-11-19 15:55:55 följande:
    Jag vill göra ett vul på grund av oro. Har inte vart med om något missfall eller liknande, är bara orolig och har liksom inte greppat det än att det är en bebis som växer i mig. Så vi har tänkt göra det så sens som möjligt innan jul, kommer då vara i vecka 10-11 så att man inte talar om nyheten för nära och kära då och så kanske något har hänt utan att man vet om det. Annars är första rul vid vecka 18 och precis som någon skrev så känns det som obeskrivligt lång väntan. Man vill inte gå 18 veckor och sedan få reda på att det kanske inte ens lever.
    Lika här fick mitt ul den 17dec är då i vecka 9-10. 
    Men ska kolla om jag kan göra ul på ett annat ställe som är 2mil närmare:).
    Undra vad man väntar pojke eller flicka:)
    Tror ni att ni väntar?
  • anna89

Jag ska ha inskrivning den 10 december och kub-test den 28 december, väldigt länge till dess!

• Minifer

Halloj! Jag hakar gärna på här! Plussade idag, är 3+3 eller bim -7. Galet tidigt känns det som, men det tyckte tydligen inte clearblue! :) Har bf 1 augusti, men misstänker att knytet landar i juli om det går som det ska, så hoppas det är okej ändå?

• Axeladra

Bara 6 dagar kvar till vul väntan är olidlig..

Fick tid för kub först 5/1 dit är de jätte långt och känns som att de är väldigt sent?!

Vad tror ni?

• Anna Hbg

Axeladra: Det jag läst om kub är att blodprovet ska tas efter v.9 och ul göras i v.10-v.14 någon gång.

• Velaren
    vattenmelodin skrev 2014-11-18 19:05:58 följande:

Hej!

Hoppar in här med! :) är i vecka 6+2 och har bf 12 juli. Efter 3 års försök och 2 ivfer så blev vi spontangravida. Är så himla orolig för mf då jag blev gravid exakt för 1 år sen men jag började blöda strax efter plusset.

Var på vul i helgen och där såg läkaren kanske ett litet hjärta men hans utrustning va inte den bästa, sa han.

Är från Småland.. Vad jag längtar tills man får små sparkar i magen!! :)

Grattis! så roligt att det tog sig äntligen! :)

jag är också från småland, BF 8 juli :) 
  • Lissing

Hoppar av tråden... fått missfall...

lycka till ni andra.

• Sept90
    Lissing skrev 2014-11-19 20:43:34 följande:

lycka till ni andra.

Åhnej. Vad tråkigt... Jag beklagar. Önskar dig all lycka till i framtiden, kram!
  • Jennie89
    Lissing skrev 2014-11-19 20:43:34 följande:

lycka till ni andra.

Neej :(  Vad tråkigt, beklagar verkligen...
    Aug-13 - T
Svar på tråden BF JULI 2015