• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Ellonbellon
    Lissing skrev 2014-11-20 16:36:12 följande:

Tack för omtanken, vi ska fortsätta försöka så fort det går! 

:( beklagar!
  • Anna Hbg

Jag är också yr, känns typ som blodtrycksfall, trött och mår illa. Kommer inte ihåg attjag kände av symtomen så tidigt i förra graviditeten men antar att man glömmer snabbt :O

Februaribebis: Min molvärk känns ungefär som mensvär men det ilar liksom lite mer i bäckenet och magen samtidigt.

• blackpeach

Är också superyr.... Kan knappt gå. Svettas och fryser omvartannat. På kurs med jobbet i Spanien. All inclusive. Har sagt att jag går penicillin men vet inte vem som tror mig. Vill bara åka hem. Maten är skitäcklig och alla är fulla. :(

• PillanJ

Jag mår illa! En kompis till mig vart yr när hon var gravid så det är nog inget ovanligt. Jag funderar på att ta något mot illamåendet. Gör du det?

Helena1988 skrev 2014-11-20 15:47:47 följande:

Någon mer en jag som är jätteyr, mår illa redan nu? Brukar yrsel förekomma?

Glömt sedan förra grav...

• mariah81

Har varit på utbildning under två dagar med jobbet där det i går ingick tre rätters middag varav huvudrätten var kalvfilé. Eftersom vi var en så stor grupp var maten redan beställd och ingen chans till önskemål innan. Kalvfilé i sig är väl inga problem men självklart var den blodig när den serverades. Fick be servitrisen om en genomstekt och mina kollegor tyckte nojig jag var ovanligt kinkig. Har ju inte berättat att jag är gravid än och hade ingen lust att göra det i går kväll heller... vad svårt det är när man inte är redo att berätta för dem och får bete sig lite "underligt" jämfört med vanligt...

• Jennie89

Här är ännu en med väldigt mycket blodtrycksfall, men det går bra om jag inte reser mig eller snurrar för fort.
    Idag kan jag inte äta varm mat, sambon hade ägnat över en timme åt middagen och jag fick byta ut det mot knäckebröd. 
    Bristningarna från förra graviditeten har blivit rödaktiga och synd mer. Buhu...

Aug-13 - T
  • Alvolina

Vecka 10 i morgon :O känner mig inte på något vis säker än även om det har gått längre än vid mina tidigare missfall. Illamåendet har lagt sig, det är mest när jag väl äter som det är lite jobbigt. Längtar så till ultraljudet i v.14. Känns så långt bort men ändå inte. Mycket kan hända på vägen.

• Ulrika1982

Usch - illamåendet förra veckan verkar ha varit magsjuka. Nu känner jag varken illamående eller värk i tuttarna. Enda "symptom" jag har är supermätthet snabbt, svullen om magen och distraherad som tusan. 7+0 idag... Hoppas jag bara är en av de som har tur och slipper vara illamående :S Som tur är är det VUL på onsdag!

• Sept90

Här har ni en till nojjig! Var dock på det första av två inskrivningstillfällena idag och har bestämt mig för att bara njuta nu! Det är inte värt det att må dåligt och oroa sig om det skulle visa sig vara i onödan. Har även ett tidigt ul att vänta om tre veckor när jag går in i v 9 så nu jäklar! :)

Svar på tråden BF JULI 2015