• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Mima
    Lissing skrev 2014-11-20 16:36:12 följande:

Tack för omtanken, vi ska fortsätta försöka så fort det går! 

Beklagar! Kram och lycka till
  • februaribebis

Rätt tänkt men så svårt!!

Får man mer flytningar? Jag springer på toa för att kolla stup i kvarten.

Sept90 skrev 2014-11-20 20:09:53 följande:

Här har ni en till nojjig! Var dock på det första av två inskrivningstillfällena idag och har bestämt mig för att bara njuta nu! Det är inte värt det att må dåligt och oroa sig om det skulle visa sig vara i onödan. Har även ett tidigt ul att vänta om tre veckor när jag går in i v 9 så nu jäklar! :)

• februaribebis

Väldigt tråkigt men ta nya tag!

Lissing skrev 2014-11-20 16:36:12 följande:

Tack för omtanken, vi ska fortsätta försöka så fort det går! 

• jag och mina små

Hej! Jag är spontant gravid i v 6. Tretton dagar sen mens idag så jag gjorde ett digital test efter jobbet med veckoindikator.

Helt oväntat men kul och fantastiskt.

Har två sen tidigare.

• Minifer
    doccah skrev 2014-11-20 20:41:24 följande:

Får jag hoppa in? :D har bf 31 juli, plussade i måndags :)

Yay vad kul, då skiljer det bara en dag mellan oss! Grattis! Jag plussade igår :)
  • Helena1988
    PillanJ skrev 2014-11-20 17:53:13 följande:

Jag mår illa! En kompis till mig vart yr när hon var gravid så det är nog inget ovanligt. Jag funderar på att ta något mot illamåendet. Gör du det?

jag tror med jag har väldigt lågt blodtrycksfall och mår illa till och från, men jag är bara i v 5 vilken v är du i? :P
  • Anna Hbg

Vet att det ska finnas något receptfritt på apoteket som man kan ta mot illamåendet.

Någon som vet vad det heter?

• Semlan79
    Anna Hbg skrev 2014-11-20 22:47:35 följande:

Vet att det ska finnas något receptfritt på apoteket som man kan ta mot illamåendet.

Någon som vet vad det heter?

Postafen, åksjuketabletter
Svar på tråden BF JULI 2015