• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Marremarräng

Hej! Jag ska också ha barn i juli om det stämmer med digitalt grav test?! Inte planerat men väldigt välkommet! Någon som bor i Göteborg eller i närheten?

• Hönshuset

Hej!

Jag tänkte hoppa in här hos er! Jag har bf 6/7 och det är mitt femte barn. Har även tre bonusar. Mina kids är födda 97, 03, 04 och 06, alltså länge sedan senaste graviditeten. Det är också första barnet med min älskade man så det känns extra härligt och spännande!

• PillanJ

Jag är också bara i vecka 5. Jag har lågt blodtryck och brukar få blodtrycksfall normalt sett när jag reser mig upp snabbt osv. Jag trodde det skulle bli värre när jag blev gravid men det har jag inte känt av än så länge. Så illamåendet är värst för mig.

Helena1988 skrev 2014-11-20 22:29:04 följande:

jag tror med jag har väldigt lågt blodtrycksfall och mår illa till och från, men jag är bara i v 5 vilken v är du i? :P

• MiaIa90

Dom digitala testen brukar stämma rätt bra.
    Hoppas de gör de för mig men ska göra ul om 4vevkor för att kolla ordentligt.

• Helena1988
    PillanJ skrev 2014-11-21 06:20:44 följande:

Jag är också bara i vecka 5. Jag har lågt blodtryck och brukar få blodtrycksfall normalt sett när jag reser mig upp snabbt osv. Jag trodde det skulle bli värre när jag blev gravid men det har jag inte känt av än så länge. Så illamåendet är värst för mig.

jag mår illa så udda tider, igår ikväll när jag la mig började illamåendet :S tvi för men jag trodde bara man hade det på morgon oftast :S ja jag har ju lågt i vanliga fall. Blivit värre nu ^^
  • MrsFreud
    Helena1988 skrev 2014-11-21 08:30:46 följande:
    jag mår illa så udda tider, igår ikväll när jag la mig började illamåendet :S tvi för men jag trodde bara man hade det på morgon oftast :S ja jag har ju lågt i vanliga fall. Blivit värre nu ^^
    När jag är gravid mår jag illa i stort sett hela dagarna fram till ca vecka 15 då det börjar avta och komma då och då istället. Illamåendet är ju individuellt som allt annat, men det är ganska vanligt att man mår illa större delen av dagen.
  • sthlmsmamma

Hej alla! Jag har skapat en grupp som är hemlig (endast medlemmarna kan se gruppen) för oss med BF juli/augusti, skicka ett pm till mig här så ska ni få mitt riktiga namn så ni kan lägga till mig som vän på Facebook så att jag kan bjuda in er! :)

• sthlmsmamma

Hej alla! Jag har skapat en grupp som är hemlig (endast medlemmarna kan se gruppen) för oss med BF juli/augusti, skicka ett pm till mig här så ska ni få mitt riktiga namn så ni kan lägga till mig som vän på Facebook så att jag kan bjuda in er! :)

• blackpeach
    Marremarräng skrev 2014-11-20 23:58:09 följande:

Hej! Jag ska också ha barn i juli om det stämmer med digitalt grav test?! Inte planerat men väldigt välkommet! Någon som bor i Göteborg eller i närheten?

Jag bor i Göteborg! Grattis!
Svar på tråden BF JULI 2015