• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Minifer
    doccah skrev 2014-11-21 22:18:23 följande:
    Åh va kul! Grattis! Första barnet?:)
    Tack! Nej tredje! Trodde inte det skulle bli fler än två :) Du då?
  • Anna Hbg

Har ni börjat berätta för folk än allternativt när har ni tänkt berätta?

Träffade min familj ikväll och var jättesvårt att hålla mig från att berätta plus att jag nästan försa mig ett antal gånget :o

Hur ska jag kunna hålla mig till jul? :)

• Anehhs
    Anna Hbg skrev 2014-11-22 22:33:19 följande:

Har ni börjat berätta för folk än allternativt när har ni tänkt berätta?

Träffade min familj ikväll och var jättesvårt att hålla mig från att berätta plus att jag nästan försa mig ett antal gånget :o

Hur ska jag kunna hålla mig till jul? :)

jag ska ta ett UL nästa vecka och då är jag i vecka 9, ser allt bra ut då så berättar vi nog för familjen vid jul (men min mamma vet redan) kan vi hålla oss längre så väntar vi till nyår för då har vi hunnit göra kub testet som är bokat den 29, ser allt bra ut då så får även vänner m.m. veta:)
  • doccah
    Minifer skrev 2014-11-22 18:20:45 följande:
    Tack! Nej tredje! Trodde inte det skulle bli fler än två :) Du då?
    Jaha då är du ju van nu! ;) det är mitt första, dock inte sambons första :)
  • Axeladra

Jag har redan berättat för dom flesta runtomkring men våra två minska här hem vet inget ännu. Men att jag har berättat beror på att jag är kass på att ljuga.

• Trassla

Här har vi tänkt vänta tills efter jul. Får väl se hur det går. Vill ju hälst skrika ut vår lycka för hela världen.

Svar på tråden BF JULI 2015