• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • bino2010

Var på vul idag eftersom jag haft ont i magen som fan inatt. På vul upptäckte dem att jag haft en blödning men kunde inte säga från var det blött (har inte haft nån blödning jag har upptäckt iaf.)

Enligt sista mens så är jag i v 7. 6+3 men enligt bm så var jag i v 5... Första läkaren som undersökte mig såg inget foster eller hjärtaktivitet men den andra som kom in och verkade vara överläkare såg direkt ett litet foster och hjärtaktivitet. Nu upptäckte dem också att jag hade en cysta som satt bakom livmodern och förmodligen den som gör så ont. Någon som vet om det ökar risken för mf att ha en cysta? Tänkte att kroppen kanske inte klarar av att ta hand om dom båda sakerna...

Är så nojig nu... :(

• vattenmelodin
    Velaren skrev 2014-11-19 20:36:58 följande:
    Grattis! så roligt att det tog sig äntligen! :)

jag är också från småland, BF 8 juli :) 
    Tack så mkt! ;) Kan inte fatta det bara ;)
  • Jennie89

Bino2010 - Vilken jobbig sits, hoppas verkligen att det inte är någon fara! En vän blödde sig igenom hela sin graviditet utan att något var fel och jag började blöda först när fostret varit dött i 6 veckor.
    Fick du tid för fler vul?

Aug-13 - T
  • Mikesfru
    Lissing skrev 2014-11-19 20:43:34 följande:

Hoppar av tråden... fått missfall...

lycka till ni andra.

Nej, vad tråkigt :( hoppas det går över fort och att ni orkar prova igen snart.

Måste fråga er en sak: om ni ligger ner och känner på magen, känner ni något då, och i så fall var? Jag försöker känna efter, men det jag hittar sitter liksom till höger i magen - är det normalt??
  • februaribebis

Det tär på psyket det här. ???? Hur ofta springer man inte på toa och kollar?!

Beskriv molvärk...jag har lite ont och det hade jag innan missfallet förra gången också men har för mig jag även hade det då jag var gravid med vår son.

Önskar man bara kunde njuta!

• Helena1988

Någon mer en jag som är jätteyr, mår illa redan nu? Brukar yrsel förekomma?
    Glömt sedan förra grav...

• Lissing

Tack för omtanken, vi ska fortsätta försöka så fort det går! 

Svar på tråden BF JULI 2015