April 99 skrev 2014-11-24 18:41:11 följande:
Har inte hunnit läsa in mig på alla, men uppfatttat att det är fler som väntar trean :)
Vad roligt att flera väntar trean, jag är först i mitt umgänge med att vänta 3e barnet så har inte riktigt någon att jämföra med. Jag har dock inte hunnit smälta det än och kommer väl inte riktigt våga tänka på det förrän om nån vecka..
---
Ang. inskrivning tänkte jag vänta med att ringa tills vecka 12, men det är kanske då man bör skriva in sig? För då kan det ju vara bra att ringa ett tag innan så att man får en tid.
Det kanske är bättre om jag ringt för att skriva in mig om jag får mitt hemska illamående också, jag var som sagt sjukskriven för det från vecka 8 förra graviditeten. Allt som allt var jag sjukskriven 7 månader (risk för att föda för tidigt) så jag kan inte riktigt vänja mig vid tanken att jobba hela denna graviditeten.. En tjej på mitt jobb är i v. 38 nu och jobbar ändå, alla är vi ju olika men jag har verkligen mått hemskt under mina graviditeter medkräkningar, viktnedgång, foglossning och risk för förtidsbörd.. Jaja, man ska väl inte ta ut olyckan i förtid, det kan ju gå bra ändå