April 99 skrev 2014-11-24 18:41:11 följande:
Skönt att höra att fler har svullnat upp på magen. Kikade på kortet på gravidmage i v.14 på tvåan och förvånades över att jag då var typ dubbelt så stor som vid samma tild med ettan, o typ som jag ser ut nu (hmm)
Att jobba när man mår illa är skitjobbigt, men jag har de andra graviditeterna talat om för några nära kollegor för att ha stöttning. Än har inte illamåendet tagit fart denna gång, men borde dyka upp snart. Blä.
Har inte hunnit läsa in mig på alla, men uppfatttat att det är fler som väntar trean :)
jag väntar också nummer 3 :)
jag ska på inskrivning i dag och då ska jag ta upp frågan om ul. Jag sover så himla illa för att jag oroar mig och jag är säker på att det släpper om jag får se att det är någon där inne och inte ett monster eller inget alls..
Annars verkar det mesta återgå till det normala med mig. inte lika illa mående eller snurrig längre. Är otroligt allergisk bara och vill inte medicinera men ska kolla upp de senaste rönen på det området med.
Apropå kula - jodå - jag har en verklig sådan. Känns som den sticker ut från magen. Så förvånad att det syns (för mig ) så pass mycket redan. Jag har lite padding kvar sen förra gången så det sticker ut lite extra.
den här gången ska jag verkligen inte gå upp massor i vikt!