• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • Maiana

Jag har fortfarande inte fatt ordning pa den har sidan, tappar lanken hela tiden...:o) Jag lar mig snart... Har pa Irland ska man ge 6man och aldre bebisar minst 500 ml valling per dag, sa jag ger 2 pa morgonen, 1 mitt pa dan och 2 pa kvallen.... ibland 1 extra under dan... Kanske jag ska borja ge 2 ordentliga mal pluss 2 grot om dan istallet. Ibland kanns det som hon inte ar riktigt nojd, fast hon vaknar aldrig under natten och ater, det ar skont. Ger ni rott kott till era barn, jag ger kyckling o fisk, tror jag kan borja med kottfars..?

• Missisola

Är 8 månadersgröten mer mättande än 6 månadersgröten(kör Nestles fruktgröt....8 mån)

EbbaBebban 4-ever
  • alarik82

skulle köpa dendär 8 månaders mildfullkorngröt här på åland, fy fan rent ut sagt den kostade 7€, de är alltså nästan 70 kr..

• Felixxmor

Jag ger like olika gröt....beror på vad vi känner för
    Brukar variera mellan 8 månaders mild fullkorns gröt, 8 månaders fruktgröt eller 5 månaders risgröt med banan.
    Felix älskar risgröt!!!

På lördag ska mina föräldrar passa Felix över natten (första gången han ska sova borta)....går säkert bra men hönsmamma som jag e så e man ju lite orolig. Hoppas jag kan sova på natten bara.
    Jag och sambon ska ut och äta, och bara rå om varandra.

Har ni andra lämnat bort era små över natten ännu???

• Felixxmor

70 kr!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fy katten!!!

Svar på tråden Junibebisar del 3