Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
CamillaJ - Menar du sådan här
Felixxmor
Vi har bara lämnat några timmar, men inte över natten än! Isak älskar också risgröten jag tycker också att den ser godare ut. Men igår köpte jag den andra 8 månader fruktgröt.
Ja såna smileys menar jag =)
ja jag vet de är hemst... dedär dendär nestles... så jag ska ju hem v 10 så då måste jag passa på å handl anågra kartonger... för den måste ju vara mycke mera mättande än den som är från 5 månader, barnsgröt eller va den heter... med tanke på att alarik inte äter nått under hela natten
CamillaJ -
UTAN mellanrum
: - ) =
; - ) =
: - ( =
: - D =
Finns fler men just nu står det stilla.....återkommer snart
Hmm, e det för tidigt att lämna bort dem för natten tro?????
Felix kan äta 5 månaders risgröt kl 19, sedan lite välling efter vi badat. Sedan sover han från 20.30 till ca 7 Äter aldrig på natten.
CamillaJ-
Här kommer fler.....
: - o =
: - p =
8 - ) =
: - ? =
Moa har fått en TAND
och vi har inte ens märkt något, utan idag när hon fick gröt klingade det till av skeden och där va en liten tandsing.
emmamaria: 70 kr herre gud jag tycker vällingen är dyr här men då ska jag nog inte klaga.
E de fler som måste sjunga igenom en måltid för att erat barn ska äta? Om de e ngn ny mat eller ngt som e lite sådär. så måste jag sjunga för anton för att han ska äta annars gnäller han bara. o börjar han gnälla under tiden så får ja byta till en annan låt tills han gnäller igen... osv... har inget emot o sjunga gör de mycket varje dag. Men ändå. trodde maten skulle tysta mun
Gäller när han får lagade maten
troll nej nej nej de är nog billigt hos er om man jämför här på denhär skitön... men därför brukar ja altid handla en hel del när man är hem, mat å allt är billigare i sverige. å blöjer ska vi inte tala om
vi har lämnat alarik en hel dag en gång å de var när vi till sverige på teater, då hade mormor honom, å de hade gått sååå bra. mormor trodde inte att de skulle gå så bra. hon fick lägga honom, för vi var inte hemma förrens kl 11 på kvällen, å de hade oxå gått bra, men sen när han vaknade fick han ju komma till oss