Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Missy- Alicia pillar oxå på alla våra tekniska saker, DVDn speciellt. Hon lyckades trycka på eject knappen när jag lyssnade på musik och ut kom CDn och hon tog den och blev jätte glad
Fjärrkontroller, mobiler, telefoner, tidningar ja hon gillar allt som inte e hennes egna leksaker, hon tröttnar snabbt på dem
Manja - hihi. Filippa "kan" byta DVD men har inte tryckt på eject än....
Missy- Jag satt in en CD för att testa om hon bara råkade trycka på eject men icke sa nicke, hon tryckte igen på eject och tog cdn och så gjorde jag samma sak igen och det hände samma sak. De e smarta å de lär sig snabbt, speciellt det de inte får göra
Jag gav henne tom en trasig fjärrkontroll så att vi skulle slippa ge henne den riktiga, den vill hon inte ha, för den e ju svart och våran riktiga e ju silver. GUD, man kan inte lura henne alls *Skrattar*
Har också försökt med en annan fjärrkontroll, men nej, nej, den duger inte. Däremot har vi gett henne en liten miniräknare att leka med, den är faktiskt ganska intressant. Inte lika bra som fjärrkontrollen förstås, men lite skoj ivarjefall.
Kan inte heller lura anton me fjärrkontrollen. Har en exakt likadan kontroll till honom bara de att hans e svart o våran e grå... men han ska ha våran, så e de bara=)
Kom att tänka på en till sak som hon är tokig i. Kameran. Nu är det svårt att ta kort på henne för hon kommer hasandes i en rasandes fart när man försöker ta kort på henne.
Isabella har fått en gammal mobil att leka med och den gillar hon faktiskt. I några minuter iaf... Min mobil har hon sugit på så knapparna är lite tröga att trycka på nu när man skriver sms. Mindre bra...
En dag så gav min man Alicia sin mobil och hon sög och blötte ner den så mycket att vibratorn på mobilen gick igång hela tiden även när man stängde av mobilen så var den fortfarande igång. Det kan bli lite tekniska problem när de är och suger på saker och ting
Vi har lämnat Eik 3-4 gånger. Inga problem, men han har ju varit så svår på nätterna så han har ju hjälpt till väldigt mycket själv för att man inte ska tycka att det är jobbigt
Med Maja var det mycket svårare. Henne lämnade vi inte förren hon var över ett år. Jag har stor förståelse för de som tycker att det är svårt och jobbigt att lämna bort sina barn, även om det inte är under nattetid.
Gör vad ni själva känner för och bry er inte om vad andra säger.
ERIK ska det ju stå, 3-4 NÄTTER menar jag