• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • alarik82

imorron å på söndag ska vi på babysim, ska ta igen lite sim som vi har missat..
    är de många här som går på babysim???

• JCA

Jag gick ju ända till i julas med Maja, som blir 3 i mars. Jag har tänkt att gå med Erik nu när Maja går på dagis, bara jag har nån som kan hämta Maja då...

• majflickan

Vi går på babysim. e sista gången för den här gången i morgon men om 2 veckor startar de en ny kurs så vi ska gå den oxå. E så mysigt.

I em satt anton på kökgolvet o började o putta sig backat me hjälp av händerna, gjorde så i en cirkel på govlet. har nog aldrig rört sig så mycket på egen hand. Har hänt en kanin på kylen som han kunde leka me när han satt i gåstolen. men nu såg han den när han kom fram till den o han såg så förvånad ut *hehe*

• JCA

Här har som babysim på dropin varje onsdag mellan 10.30-13.00. Man behöver inte anmäla sig innan utan man bara dyker upp. Jättesmidigt

• alarik82

JCA de är ju skitbra de för man vet ju riktigt aldrug hur dom sover å de är inte skoj å åka å simma med dom när dom är trött.

tänkte sluta efter mars å gå, för vi har inte råd tyvärr. så vi ska ta igen 4 gånger som vi missat, så ja frågade om de gick å ta igen dom i april då, men nää de gick inte, utan de måste man göra på lördagar så då får ja sitta å åka över 6½ mil både lördag å söndag plus att själva simningen kostar 100 kr/gång

• Sunshine81

Hej , ville bara berätta hur stolt jag är nu över min lille kille. Det är en sån rolig ålder nu när det händer grejor. Han kryper, ställer sig mot möbler, sätter sig upp själv från liggandes, kan stå själva en stund, ska hela tiden vara ute o gå när man håller honom i handen. Har 4 tänder. Hur har ni det där hemma nu, är era också livliga ?? Kramen !!

• Manja

kajsa835- jag e från gbg men jag går tyvärr inte på babysim, har hört att det kostar en slant.

Glad mamma- Vad roligt för dig. Min lilla tjej försöker sätta sig upp från liggande men orkar inte helt. och hon har inte än ställt sig mot möblerna så det var roligt att höra att din e så livlig. kan inte vänta till hon gör det. Det måste va jätte kul

• A lie

Manja; Njut så länge lugnet varar Här är det krypa, krypa krypa i illfart, reser sig mot allt, släpper och donk - skriiik... Är i alla lådor och skåp i köket (just nu bestiklådan - jättekul trots att den bara går att öppna 5cm pga barnsäkring...

• Jessi74

Vi går på babysim, steg 3 och det är jättekul! Isabella är så duktig, jag är imponerad att barnen kan lära sig så mycket när de är så små! Hon dyker från kanten och i vattnet utan att vara ett dugg berörd av det eller få in vatten i munnen. Bara stänger igen munnen och ögonen och så i. Det är häftigt tycker jag!

Svar på tråden Junibebisar del 3