Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Hej vi har också runt nollan hela tiden, men jag tycker det är kallt när vi går ut o ska promenera. Han som bara ligger helt still ai vagnen fryser ju mer än vi som rör oss. Så jag har mössa,halsduk,vantar,tossor,overall + att han sitter i en åkpåse. Men jag tror inte han svettas för han känns aldrig så varm, och då hade han nog proteserat också om det var nått som var fel. Han sover alltid som en stock flera timmar i sträck i vagnen så jag tror han trivs. Men det lät mycket nu när ni andra skev vad ni hade på era. Men jag är lite osäker på när man bara kan ha jacka på honom o att han sitter i åkpåsen , tycker det är så svårt .
Alla barn är nog olika varma av sig!! Har hört att man ska känna de i nacken, är de svettiga då så har de för mycket kläder på sig!
Vi har en fleeceoverall, body och byxor och så ligger han i en åkpåse som är mer som en mjuklift med lock. Det fungerar bra, han är alltid lagom varm. Är det kallare så har han en varmare overall, men det är bara när det är flera minusgrader.
Anton har oftst body, byxor fleecoverall, mössa o en filt på sig. sen har vi vindskyddet på oxå.
Om vi inte ska va ute så mycket så brukar vi ta på han jacka o skor.
Inatt när jag vaknde av att anton skrek o gick in till han så hade han hamnat på mage o va jätteledsen. Avskyr ju magläge o har aldrig hamnat så förr när han sovit. Men han sover ju gärna på sidan så e ju inte så konstigt eg.
Idag e här kanon väder, solen skiner som bara den e 15 grader i solen 3 minus i skuggan=( Vill att de ska va vår...
E de hos ngn av er andra där de inte finns ngn snö?
Här skiner solen och det är underbart
vi har varit ute och gått kom precis hem. Skulle gå till lekplatsen men Isak somnade innan vi hann fram
11 grader i solen och 3 + ungerfär i skuggan.
Vissa har typ färg på texterna i sina krypin på den nya familjeliv, hur får man färg på sina bokstäver nån som vet? På tal om annat
Ok
hej hej nu e vi tillbax från skid semsetern . så skönt fick åka lite med leo medans loke sov hehe.
loke har flis jacka och flis byxor. body och strumpbyxor och tossar och vanntar och mössa så klart, sen sitter han under min stora jacka i bärsjalen kan reglera värmen genom att öppna jakan hehe himla praktiskt. och himla mysigt