Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Jonathan väger 9330 g och är 74,5 cm lång!!!..STORA barn vi har nu!
primusbarn..
Finns miniderm på apoteket??? Jonathan är jättetorr och det hjälper inte med vanliga salvor.
theo väger 7380 å är 69 lång.. en kortis å tunnis 
theo badade varje dag förut, men blev så torr, nu badar han varannan dag....
skrev teori provet för körkort idag.. men kuggade
skulle plugga det sista i helgen, men glömde mina böcker hemma, vi har varit i trollhättan hela helgen...
Får ta nya tag nästa vecka....
Tahn- tråkigt med teoriprovet. Själv skrev jag teori 2 gånger och körde upp 3 gånger innan jag lyckades med körkortet.
Reuben badas ganska sparsamt. Han hade torr hud länge, fast det är bättre nu, men vi har ännu inte kommit in i vanan att bada honom så att säga. En gång i veckan blir det vanligen. Jag brukar torka av honom med en fuktig tvättlapp dagligen dock. Han är ganska ren ändå konstigt nog.
Helen H 79 :
Miniderm använder vi med, väldigt bra mot tott hud. Finns på apoteket.
Mandy hann visst svara innan
Just det, miniderm kan man köpa på apoteket. Finns både på tub och i stora pumpflaskor.
Mandelolja i badet lät mysigt!! Felix e inte torr av sig men det kan man väl använda ändå?? Lite SPA
Miniderm har jag aldrig hört förut.....någon slags lotion eller?? Använder man bara det om dem e torra???
Cranberry - Vi går oxå på babysim....och den dagen hoppar vi över badkaret hemma.
Att dem vill försöka äta e ju bra....men det finns mat ÖVERALLT utom där det ska vara - i munnen
Det gäller att inte ha bråttom iväg, för det ser ju ut som gud vet vad efter.....
va har en liten tjockis
äter allt o har aldrig strejkat vad gäller mat...alltid när man öppnar nåt skåp i köket eller kylskåpet så spottar hon ut tutten o låter nam nam nam
hon e född 12 juni o vägde 3325g o 51cm nu e hon 71cm o väger 9525g
malkolm väger 9030g och är 70,5cm lång.
han badar inte så ofta, kanske två gånger i veckan. ibland blir det dusch (med mej) ibland badar han i badkaret, antingen sitter han själv eller med mej eller pappan. då har vi alltid barnolja, brukar ha barnängens eller aco. tvättar han med tvättlapp de dagar han inta badar.
han får massage ganska ofta också, då har vi smålivs massageolja, så då blir han ju insmord! annars smörjer vi han inte med nått, förutom inotyl om ahn är röd i rumpan.