• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • Felixxmor

Som sagt....i natt har Felix sovit hos mormor och morfar. Gick hur bra som helst....somnade som vanligt vid 20. Hade vaknat till vid 4 tiden, vilket han inte brukar göra. Men då fick han lite välling sedan somnade han om igen.
    Så stolt över honom!!!
    Värre för mig...vaknade några gånger i natt....tomt i hans säng, det var lite tufft.
    Men jag och sambon fick en myskväll och en lång sovmorgon. Skönt!!!!

• bea85

felixxmor

gud va skönt det låter avis man blir. önskar man kunde oxå men men det kommerväll va skönt att det gick bra

• babyboom2005

puhh vad kallt!! Vaknade och såg att dte var 15 minusgrader!!!

ska till doktorn idag...känns inge lustigt! har efter födseln av lilleman haft probblem med blödningar i den nedre regionerna...idag ska detta brännas bort...låter så läskigt!! Nån som har erfarenhet att liknade?? Gör dte ont??

• Sånglärkan

Oj, Babyboom. Det lät inte så kul... men det där med blödningar i "nedre regionen" har vi stor erfarenhet av numera. Vår kille hade blod i bajset i tre månader i höstas och vi tog MÅNGA tester innan vi hittade att han "bara" är allergisk

I morse ramlade han ur våran säng Jag vaknade av en duns och ett skrik
    Jag har ju två äldre barn så jag vet att man faktiskt inte kan vara pigg och alert jämt och förhindra alla olyckor, men det känns ändå inte bra när jag ser hans lilla bula ovanför ögonbrynet...

• Helen H 79

sånglärkan..
    Min pojk har oxå blåmärken överallt. Han har lyckats ramla ur soffan två gånger..det går ju på en halv sekund!!!

• CamillaJ

Babyboom 2005

Du menade dej själv va?
    Nej jag har ingen efarenhet men jag önskar dej lycka till!!

• Sånglärkan

Aaa CamillaJ. När jag läser lite noggrannare fattar jag det oxå så att det gäller henne själv (såklart!). Jag är väl fortfarande så chockad över min lilla bäbis röda bajs så jag tolkar allt så!

• majflickan
    Idag upptäckte jag antons 7de tand e på väg, e ju inget stopp på dom där tänderna=)
    Babyboom Jag hade problem med att jag inte ville läka ihop där jag va sydd. Men jag fick sitta i frätande syra för att de skulle läka. E väl kanske inte samma sak som vi hade men. Går säkert jättebra. E jätteskönt när man slipper o blöda hela tiden.
  • steffy

Hej! Här kan ju vi va med... Nino föddes 050611.. vi bor i Malmö :)

• kajsa835

nu är malkolm bättre, febern har gått ner till 37.7, och igår fick vi ner den till 38.5 iallafall. med hjälp av alvedon, men flytande funka inte alls. då kräktes han som en tok, såvi fick köpa sånna man stoppar i rumpen istället! skönt att det nästan är över iallafall! fast lite tråkigt att han gått tillbaks till att helamma, när vi äntligen kommit nån vart med ätandet! fast i morses åt han lite gröt iallafsall.

Svar på tråden Junibebisar del 3