Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Som sagt....i natt har Felix sovit hos mormor och morfar. Gick hur bra som helst....somnade som vanligt vid 20. Hade vaknat till vid 4 tiden, vilket han inte brukar göra. Men då fick han lite välling sedan somnade han om igen.
Så stolt över honom!!!
Värre för mig...vaknade några gånger i natt....tomt i hans säng, det var lite tufft.
Men jag och sambon fick en myskväll och en lång sovmorgon. Skönt!!!!
felixxmor
gud va skönt det låter avis man blir. önskar man kunde oxå men men det kommerväll va skönt att det gick bra
puhh vad kallt!! Vaknade och såg att dte var 15 minusgrader!!!
ska till doktorn idag...känns inge lustigt! har efter födseln av lilleman haft probblem med blödningar i den nedre regionerna...idag ska detta brännas bort...låter så läskigt!! Nån som har erfarenhet att liknade?? Gör dte ont??
Oj, Babyboom. Det lät inte så kul... men det där med blödningar i "nedre regionen" har vi stor erfarenhet av numera. Vår kille hade blod i bajset i tre månader i höstas och vi tog MÅNGA tester innan vi hittade att han "bara" är allergisk
I morse ramlade han ur våran säng
Jag vaknade av en duns och ett skrik
Jag har ju två äldre barn så jag vet att man faktiskt inte kan vara pigg och alert jämt och förhindra alla olyckor, men det känns ändå inte bra när jag ser hans lilla bula ovanför ögonbrynet...
sånglärkan..
Min pojk har oxå blåmärken överallt. Han har lyckats ramla ur soffan två gånger..det går ju på en halv sekund!!!
Babyboom 2005
Du menade dej själv va?
Nej jag har ingen efarenhet men jag önskar dej lycka till!!
Aaa CamillaJ. När jag läser lite noggrannare fattar jag det oxå så att det gäller henne själv (såklart!). Jag är väl fortfarande så chockad över min lilla bäbis röda bajs så jag tolkar allt så!
Hej! Här kan ju vi va med... Nino föddes 050611.. vi bor i Malmö :)
nu är malkolm bättre, febern har gått ner till 37.7, och igår fick vi ner den till 38.5 iallafall. med hjälp av alvedon, men flytande funka inte alls. då kräktes han som en tok, såvi fick köpa sånna man stoppar i rumpen istället! skönt att det nästan är över iallafall! fast lite tråkigt att han gått tillbaks till att helamma, när vi äntligen kommit nån vart med ätandet! fast i morses åt han lite gröt iallafsall.