Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
JCA: Jätte fina bilder
Nej är du sjuk igen va tråkigt, hoppas du blir piggare snart kan förstå att det är jobbigt med feber och halsont och ska ta hand om 2 små barn samtidigt.
Moa håller på att få en kindtand och har inte knappt sovit alls inatt vad kan man göra för att lindra det onda för henne hon har en bitring men den hjälper knappt. Har hört att man kan ta lite flytande alvedon direkt på tandköttet någon som testat det?
BRASSET:Tackar ska kolla igenom dom
JCA--Fina blder.
Troll 77--Vi har prövat flytande alvedon på H när han fick 4 tänder samtidigt. Vi gav det inför kvällsvällingen eftersom det gjorde så ont när han skulle äta. Sen sov han bättre också. Jag bara doppade fingret i lite alvedon och tog det på tandköttet.
Jag ska lägga in en bild på K när han äter själv för första gången då var han 7.5 månad. Han har alltid varit intresserad av mat och äter allt man ger honom det enda har har lite svårt för är : för stora bitar i purén, och bara potatis. Han äter gärna potatis om han får något mer till potatisen.
Brasset- fin sida... vet du någon butik som säljer Thildekudden? K älskar lappar och snören ( tex i midjan på byxor). Vore bra att titta och känna på kudden innan man köper den. Lite för dyr för att bara vara intressant ett par minuter
Cranberry - Jag köpte en Thildekudde till Melker via deras hemsida, sök på google.se, jag har inte adressen i huvudet.
Han gillar den skaprt, men visst var den lite dyr!
ja grattis på namnsdan emmamaria
Filippa har lärt sig att skaka på huvudet. Men jag tror inte hon menar nej. Hon gör det när hon matas, tror att det är för att vi så ofta säger nej och skakar på huvudet åt henne när hon blåser ut maten. Och vi har nog inte ens tänkt på hur ofta vi skakar på huvudet förrens nu. Hon är ju lite bökig med maten, så det har nog blivit vädligt ofta.
Filippa äter inte vidare mycket. Försöker att ta det lungt, men jag tycker det är så jobbigt när hon knappt äter någonting. Och jag skulle verkligen vilja trappa ner på ammandet, men hur gör man det när hon inte äter mycket vanlig mat?
tack tack