Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Så nu är det gjort! Jo det var mig det handlade om, gick jättebra och fort! fick bedövning så kände inget men nu får jag inte lyfta...hur lätt är det!
Oliver badar inte så ofta..ca.2-3 ggr i veckan. Han har supertorr hud..eller nån sorts eksem. Så vi smörjer med kortison o miniderm!
imorn ska vi kolla om oliver är allergisk mot ägg...nån som vet hur dom gör?
Det vet jag Babyboom! Det var det vår kille som bajsade blod var allergisk mot nämligen!
De droppar ut olika vätskor på hudern och sticker sedan försiktigt hål med lansett. Sedan får det verka 20 min och om barnet INTE är allergiskt har det bara en kliande prick (en kontrollprick).
Man kan också ta blodprov, men får då bara reda på att barnet ÄR eller INTE ÄR allergiskt och man måste pröva sig fram exakt vad barnet reagerar på.
Jag är sjuk igen
Jättekul å vara själv med barnen när man har hög feber och halsont... *inte*
Jag har lagt ut en karta från när vi var hos fotografen i mitt bildgalleri.
JCA: gud vad fina bilder!! Funderar på att gå till fotografen med Oliver snart. Nu blev jag riktigt sugen!
grattis emmamaria på namnsdagen
babayboom - Har du testat Weledas produkter? De är iaf fantastiska och det är vegetabiliska oljor och lotions! Barnolja kan ju "klogga" igen huden och är inte så bra egentligen!
Testa! Det var iaf stor skilland för oss!
Ingen här inne som vet nån hemsida till barnkläder?? Så sugen att titta runt lite
Nån sida med tuffa och inte allt för dyra kläder?!
www.freshmilk.se
Jag handlar ganska mycket från den sidan! Love it!
beta.familjeliv.se/Forum-2-11/m6305186.html
Här är massa bra sidor med barnkläder mm