Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Vasen: hur mycket väger din son?
Maja blir 3 nu i mars, den 20:e och har precis börjat på 15 timmar. Det funkar jättabra! Jag ska börja jobba 18:e september och så ska min man vara hemma till januari. Så Erik ska börja dagis i januari tänkte vi, då är han ju 1,5 ungefär. Lite tidigare än Maja kan man säga, men det får bli så...
jag sak va hemma tills agust med sen får vi se om pappan kan va pappa ledig eller ej. troligen e han det det beror lite på hru loke e.
loke sa titta igår och mamma för ett par dagar sen så stor han börjar bli. det bästa han vet just nu e att prata. han väntar på att man svavar oxå så gullug han e.
sen har han börjar klappa händerna det e roligt som bara den.
Tack jag ska kolla på det. Kanske han kan få den som nån pressent av farmor
Keyser- Ojdå, 10090 gram förstås
Jag ska va hemma till 1 aug. är det tänkt. Fast jag är helt slut just nu! Blenda är så himla intensiv, gör illa sig hela tiden + att hon är väldigt mammig och går inte med på att jag går ur synhåll för en enda sekund! Men sen kommer våren och då blir det nog supermysigt när man kan va ute mer.Är lite i en svacka men det beror till stor del på sömnbrist, man orkar inte så mkt då.
Sen tar pappan vid (fast vi är hemma tillsammans 1 månad) och är hemma till december. Storesyrran början dagis när hon var 19 månader så Blenda kommer va ca. 2 måander yngre. Men nu vet jag att det är ett bra dagis och så har hon syrran där. Känns bra.
Mandy loke e precis likadan kan inte gå ur synhol innan han gråter och kryper efter. loke e så himla mammig atta bara jag duger
tröttttt... theo vaknade 4, har försökt fått han att sova fram tills nu.. men han somnade inte.
Han nockade mig vid ögat så nu har man fått en liten bula oxå... usch ibland blir man så trött....
Har även fått min mens i natt å det gjorde inte saken bättre!
Var bara tvungen att skriva av mig lite....
Annars har theo blivit en glad skit på dagarna mot förut då han gnällde halva tiden av hans vakna tid, nu gnäller han bara när han är trött!
Varit sjuk nu i två dagar...tänkte snabbt kolla läget här på FL, saknat det så
Vad händer då....jo hör hur lille killen busar i sovrummet....gör ju inget tänker jag....hmmm... hade ställt min blåbärssoppa på golvet igår kväll. Den rinner runt överallt när jag kommer in....under sängen.....kanten på sängen....och hela Felix.....ja ja får väl skyla mig själv.....
Jag ska gå hemma till januari 2007, levt snålt så dagarna ska räcka läääääänge.
Jag ska börja jobba 7e januari och då ska min sambo vara hemma i en månad och de sista 2 veckorna då skola in Jonathan på dagis!!