Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Eh... skojar ni? Halv sju är ju sovmorgon! Noah vaknar oftast runt fem-halv sex. I morse var det fyra, men då somnade han om strax innan sex. Vi ska försöka ta tag i det och lägga honom senare, men det är så svårt!
Någon som har några tips?
Bonanza:
Jag måste tyvärr hålla Alicia vaken ganska länge innan läggdax. Just för att hon har vaknat efter en timma efter att man har nattat henne, jag måste liksom trötta ut henne. Sen har ingen lust att sitta med henne till klockan 24 eller 01 så hon sover bara en gång om dan och det i 2 timmar sen nattar jag henne runt 21.30
gald mamma: okej vi har stält in spjälsängen nu det funkar så där. men mäst för att han e så mammig hehe. men ammar du något på natten?
Helen H 79: mina pojkar vaknar 07:30 prick haha varjedag de har en instäld klocka tror jag.
Bonanza: när går han och lägger sig? och hur mycket sover han på dagen?
min stora kille vakande 5 ett tag men då sov han för mycket på dagen för när vi började med att väcka honom efter ett tag sov han längre på morgonen. han har alltig lagt sig vid 8.
här e vi magsjuka eller barnen inte ja. va inne på akuten för storkillen va helt utorkad. hoppas nte lillebror blir lika dålig.
Noah går och lägger sig vid 18. Det går inte att hålla honom uppe längre, han gråter av trötthet till sist. Han sover kanske 2-3 timmar på dagen, men behöver det. Vi tänkte försöka skjuta på sänggåendet en halvtimme i taget så att det blir lite bättre. Man kan ju inte gå upp vid kl. fem varje dag.
Bonanza leo va likadan ett tag men vi va på tomtits en hel dag och då hade han inte tid att sova va för kul. sen va det lättare att få han att sova längre
Bea85; Hua är så hemskt när de är sjuka!! Oliver var ckså magsjuk för ett tagsen...är supersvårt att få i dem vätska tycker jag! Vägrar liksom....Hoppas de kryar på sig!!
Bonanza:
Oj, klockan 18. Då e det inte så konstigt att han vaknar så tidigt. Ja du får försöka förlänga lite i taget så att han vänjer dig vid det. Det är klart att det blir jobbigt när man själv inte går och lägger sig klockan 20 direkt
E det ngn som vet hur man får bakgrundsfärg på sin presentation???? Har försökt med allt
Mandy: Kul att det funkade med att blanda vällingen!
bea85: Uschdå för magsjuka hoppas barnen blir friska snart och att ni klarar er. Jag har hört många barn som har det hära rotaviruset nu då kan dom bli väldigt dåliga och länge.