• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • majflickan

Inatt sov anton hos mormor, gick jättebra. Vi fick sova till halv 8 sov inte så länge för vi skulle till babysim. Men anton had esovit utan mat. så de va andra natten irad. får se hur de går inatt.

Hade de jättekul igår på melodifestivalen. gott o komma iväg själva..

• Mandy

Felixxmor: Hoppas han mår bättre idag?

Här har vi haft den bästa natten sen Blenda var 4 månader kanske!
    Hon sov från 19.15 till 4.30. Då vaknade hon förmodligen av att storesyrran, de delar rum, gick upp och öppnade dörren. Men det var inte hela världen för jag ammade. Sen hade hon lite svårt att somna om så då fick hon göra det i min säng och sov sen till 7.30 då min sambo kom in och skulle till jobbet. Jag var tvungen att gå upp till min äldsta tjej då.
    Men vilken natt helt utvilad. Gick nämligen och la mig 21.30.
    Ja att flytta in Blenda i Ebbas rum skulle jag gjort för länge sen.
    Kanske är fullkornsvällingen på kvällen, vem vet.....

Hur har ni sovit?

• alarik82

alarik har börjat gunga på alla 4 ny, så snart kanske han kryper, då är de slut på friden

• babyboom2005

åhh vilket vackert väder det är idag!! solen skiner....har den gjort hela veckan men ändå! Man blir glad!!
    Har inte varit inne på ett tag...låter så myckt magsjuka..uscha! *krya på*

Troll: Oliver har varit jätterisig i magen då han fått vissa tänder....Han håller på att få en av kindtänderna nu, alltså han har fyra nere i mitten sedan är det en glugg och så kommer den här nya...visst räknas det som kindtand? Men är inte det lite tidigt??

• JCA

Ojojoj, här går det framåt! Erik kryper, sätter sig upp själv, ställer sig mot allt han kommer åt och går längs med och med gåvagnen (Om man ställer honom vid den eller håller emot så han kan ställa sig vid den själv) Det var så med Maja också. När hon fyllde 8 månader vände hon sig inte ens från rygg till mage och när hon fyllde nio månader hade hon tagit sina första steg utan stöd. Det bara svischade iväg... Men Erik är ju lite klumpigare så han lär väl int egå på ett tag iallafall

Ja, nu har jag skrutit färdigt om honom

Hopas att ni har det bra i det vackra vintervädret

• Bonanza

Äsch, Noah kan fortfarande ingenting. Bara ställa sig och gå när vi håller i. Det är som att det har stått stilla sen han lärde sig sitta.

Fast eftersom jag har en unge som är lite sötare än alla andras får han väl leva på utseendet. Flört

/ Bonanza
  • Helen H 79

Jonathan kommer nog krypa när som hellst nu..har tagit nått krypsteg och sedan faller han ihop..slöis!!
    Nu är han förkyld...IGEN...var nog ingen hit att gå till öppna förskolan i torsdags men va 17..man kan ju inte bara sitta inne heller..

• JCA

Bonanza: Men du ska se att han också är en funderare osm vill ha klart för sig hur det fungerar innan han testar Sen säger det bara SVISH och man önskar att man hade kunnat bromsa lite...

Helen: Vad jobbigt! Ingen tand på gång?

• grisen

Är det bara Gustav som inte har några kryptendenser, eller ännu mindre gå och stå. Han känns fortfarande väldigt ostadig på benen när han står i mitt knä eller om han står när jag håller honom.... Säkert inget att fundera men i alla fall...

• Bonanza

grisen - nej som sagt, Noah kryper inte heller. Inte alls. Men han är nöjd ändå!

/ Bonanza
Svar på tråden Junibebisar del 3