• Menstruella

Gravid i Linköping?

Hej! Jag är 23 år och gravid med första barnet, är nu i vecka 12 och beräknas föda i augusti. Skulle gärna komma i kontakt med andra gravida i Linköpingsområdet för att följas åt genom graviditeten och kanske även efter förlossningen :) 

• Svar på tråden Gravid i Linköping?
  • MalinA87

Vi har inte tagit reda på det utan det får bli en surprise :)

• Kottex

Vi kommer att ta reda på det, det har inte varit någon tvekan :) vill köpa så mycket som möjligt så tidigt som möjligt. Jag vet inte hur jag kommer må senare och vi behöver ha koll på våra utgifter till fullo i höst. Planera, planera, planera sedan gillar vi att shoppa, haha

• maliiin87

Spännande. Det är spännande att inte veta men smidigt att veta vad det blir så man kan planera.

Vi tog reda på det och väntar en pojke:)

• Kottex
    maliiin87 skrev 2015-03-02 19:37:33 följande:

Spännande. Det är spännande att inte veta men smidigt att veta vad det blir så man kan planera.

Vad roligt! Grattis till pojken :)
  • Cherie
    maliiin87 skrev 2015-03-02 19:37:33 följande:

Grattis till pojken :)
  • Hjärterdam91

Knappt haft några symtom idag, blir så nojig :(. Lyckades få ett tidigt ultraljud på måndag. Håller tummarna att allt ser bra ut !

• Menstruella
    Hjärterdam91 skrev 2015-03-03 17:29:00 följande:

Knappt haft några symtom idag, blir så nojig :(. Lyckades få ett tidigt ultraljud på måndag. Håller tummarna att allt ser bra ut !

Säkert ingen fara! Tror jag precis hade gått in i v 10 när jag vaknade en morgon och kände mig helt som innan graviditeten, inget illamående ingen trötthet ingenting. Men bebisen mår bara bra :)
    Men förstår att du blir orolig såklart.
  • maliiin87

I början behöver man inte känna något varje dag. Likaså innan ul nr 2 kan det kännas som man inte är gravid. Vet precis hur du känner dig. Men skönt med ett tidigt ul. Kommer gå bra ska du se:)

Hjärterdam91 skrev 2015-03-03 17:29:00 följande:

• Menstruella

Någon som har tips på var man kan hitta mammakläder i någon fysisk affär i linköping? Tog en liten runda idag men tycker det verkar himla snålt, enda stället som hade lite grejer var h&m. Internet är ju bra annars men tycker bättre om att kunna prova kläderna direkt!

Svar på tråden Gravid i Linköping?