• Menstruella

Gravid i Linköping?

Hej! Jag är 23 år och gravid med första barnet, är nu i vecka 12 och beräknas föda i augusti. Skulle gärna komma i kontakt med andra gravida i Linköpingsområdet för att följas åt genom graviditeten och kanske även efter förlossningen :) 

• Svar på tråden Gravid i Linköping?
  • Kottex

Grattis :) vad roligt att vi då är 3 som ligger väldigt nära varandra. Ul samma vecka. Jag har börjat räkna ned timmarna, nu är det inte allt för många kvar, nervös och sjukt spänd

• casey
    Kottex skrev 2015-02-08 09:34:26 följande:

Grattis :) vad roligt att vi då är 3 som ligger väldigt nära varandra. Ul samma vecka. Jag har börjat räkna ned timmarna, nu är det inte allt för många kvar, nervös och sjukt spänd

Tack, o detsamma. Förstår de, du hade redan imorgon? Spännande!!!:) vilket ställe är du på? Kvinnohälsan?
  • MalinA87

Jag bor oxå i Linköping. Är 28 år gammal och väntar första barnet i maj. Går in i v 25 imorgon..

• Kottex
    casey skrev 2015-02-08 10:13:37 följande:

Tack, o detsamma. Förstår de, du hade redan imorgon? Spännande!!!:) vilket ställe är du på? Kvinnohälsan?

Precis, kvinnohälsan, torkebergsgatan.
  • Kottex
    MalinA87 skrev 2015-02-08 22:08:18 följande:

Jag bor oxå i Linköping. Är 28 år gammal och väntar första barnet i maj. Går in i v 25 imorgon..

Härligt och vara så långt fram :) har ni kollat pojke eller flicka?
  • Prettyr3dd
    MalinA87 skrev 2015-02-08 22:08:18 följande:

Hej!

Grattis och Vad kul med någon mer längre fram :)

Undrar också om ni tagit reda på kön? :)

Vi fick veta att vi väntar en liten pojk :)

Och grattis ni andra också! :) vad roligt med fler 2015 bebisar här i närheten :)
  • MalinA87

Vi har inte tagit reda på könet utan det får bli en överraskning :)

15 veckor kvar.. tiden går väldigt fort!

• Prettyr3dd
    MalinA87 skrev 2015-02-09 09:02:04 följande:

Vi har inte tagit reda på könet utan det får bli en överraskning :)

15 veckor kvar.. tiden går väldigt fort!

Ja ohja! Tiden flyger fram här också, bara 8 veckor kvar och jag undrar vart månaderna har flugit iväg!

Det kändes så långt bort först och nu är det snart dags! :D

Vad härligt med en liten överraskning ju!

Vi kunde inte bärga oss, vi var alldeles för nyfikna ????
  • MalinA87

Åh bara 8 veckor :)

Vi har en risk att den lille kommer för tidigt så den kan vilja titta ut redan v 35 och då är det ju bara 10v kvar. Mår du bra?

• Kottex

Var på första ul idag och allt såg jättebra ut, såå skönt och nu kan man landa lite ( tror jag) :) kub blev jättebra resultat. Blev flyttad några dagar, från 19 till 16 aug. Jag håller en tumme för er andra denna vecka

Svar på tråden Gravid i Linköping?