BF Januari 2016 :)
Jag kan inte se några bilder :( är det för att jag använder mobilen tro? Ska logga in på datorn sen när jag kommer hem! Vill oxå alla underverk som kommit till världen <3
Jag kan inte se några bilder :( är det för att jag använder mobilen tro? Ska logga in på datorn sen när jag kommer hem! Vill oxå alla underverk som kommit till världen <3
Här är en bild på min lilla :) 
Åh, jättefin! Tycker att han ser ut som en riktig Harry :) men Arvid är också fint !
Härligt att vikten går uppåt
Här är då vår klump. :) vi vet inte hundra än om han heter Harry eller Arvid...
BVC har varit här på hembesök och han äter bra verkar det som för vikten går uppåt.
Själv är jag rätt slö idag, har ont i såret i rumpen. Kliar, tynger och sticker men antar att det är bra.
Nu har vi kommit hem, var dock tveksamt om vi skulle få åka hem eller om han skulle bli inlagd pga sin viktnedgång. Var precis på gränsen. Blev såklart orolig när de säger så men samtidigt så sa de att dom litade på mitt omdöme eftersom att det ändå är mitt fjärde. Skulle höra av mig om det var något och komma tillbaka för en ny bedömning på fredag, så nu ska det matas som bara den för att gå upp han i vikten så att det vänder åt andra hållet :) skönt att vara hemma iaf, ligger just nu o gosar för full med min ett-åring som sover middag och bebis bredvid i nästet.
Vattnet gick för 45 min sedan när jag låg och slappade på soffan. Fick en liten slemmig blödning i samband med det och sedan värkar. Tror gubben kom hem från jobbet på rekordtid Slipper iaf. igångsättning, det känns positivt.
Oj vad mycket att läsa, märkte efter ett tag att det är omöjligt att läsa ikapp!
Grattis till alla nya bebisar som har kommit :)
Vi har verkligen bara tagit det lugnt här hemma, har varit riktigt skönt och har nog bidragit till att allt går så otroligt bra. Fullt upp har jag såklart nu som fyrbarnsmamma, men samtidigt är jag så stolt över hur duktiga barn jag har! Även min lilla ett-åriga plutt har varit helt underbar mot lillebror, går mycket bättre än förväntat. Första två dagarna när jag var hemma hade jag extremt ont i magen plus kraftiga eftervärkar hela tiden, det tillsammans med babyblues resulterade i att jag bara satt o grinade hela tiden och jag fick lite ångest över hur det här skulle fungera. Men sen vände det, amningen kom igång och hormonerna är under kontroll, även smärtan i magen blev bättre. Min lilla kille är jättelugn, sover massor (blir nästan lite orolig ibland för att han är så slö), klunkar i sig mat och gör inte mycket till ljud ifrån sig. Känns riktigt skönt att avsluta barnaskaran med en så cool-lugn kille när man trots allt har ganska så fullt upp med de andra.
Min sambo ska börja jobba på onsdag och det känns helt ok, känns som att jag fixar detta :) ännu bättre är det att nästa vecka blir varmare väder så att vi kommer ut lite mer!
Jag blir tokig på min man! Treåringen har fått kräksjuka, och han tycker det är onödigt att vabba. "Nån gång måste du ju kunna ta hand om dem själv, jag kan inte vara hemma jämt" säger han. Ja visst, men inte när den ena är två veckor och den andra spyr.. Så jäkla dålig timing! Hoppas vi andra, framför allt Alvar, slipper det!
Åkte iväg igår med båda kidsen själv för första gången HAHAHAHAHAHA! Jag lämnade tydligen bilnyckeln i våran 3 veckor gamla bil i vårt olåsta garage, säger de lite om hur jag tyckte de gick? Haha, en övertrött 1 åring och en hungrig nyfödd i baksätet! Nej rutinerna har inte kommit på plats än och den bilfärden hem var hemsk!