BF Januari 2016 :)
Hur mår ni andra såhär nu? Jag vet inte riktigt hur jag mår egentligen. Har smärtor lite överallt i kroppen, när jag jobbar så får jag nästan alltid ont i magen och ryggen. Har börjat få ont i övre delen av magen typ och vid revbenen. Sen blir jag liksom helt matt ibland, känns som attacker som kommer så man liksom bara måste sätta sig ner och vila. Är orolig att jobbet påverkar bebis negativt, jobbar sex dagar nästa vecka varav en dag är delad tur och tror ärligt talat inte min kropp orkar det. Har ni ont i magen?
Blir så orolig för bebisen. Är rädd att värken i övre delen utav magen ska bero på havandeskapsförgiftning, har ju haft det en gång innan men då kom den först i v 37.
Jag har haft en lätt graviditet hittills, vet inte om det beror på att jag inte jobbar alls (pluggar) eller om jag hade haft den turen ändå. Har några besvär: ischiaskänning i skinkorna (en i taget) det är rätt jobbigt men brukar minska eller gå över av att röra på mig, känsla av att det bränner/ hugger/blir som håll i magen men det brukar gå över snabbt om jag vilar, obehaglig känsla/svag smärta i underlivet - läst i 1177:s veckoguide att det kan vara livmoderbanden som sträcker ut sig.
Har någon av er upplevt att era fötter blivit större? Har läst att det är vanligt under graviditeten men blev lite chockad igår när jag försökte leta efter sneakers - hade gått upp 1-1,5 storlek och alla skor kändes trånga på högerfoten där foten går ut innan tårna. Hittade inga som kändes bra