BF Januari 2016 :)
Qatteriin: ja det är sjukt surt att det är sådant här kursupplägg men jaja det är inte mycket att göra åt, bebisen kommer när den kommer, men rent mentalt vore det ju så skönt att ha hels terminen avklarad. När jag anmälde mig till kursen trodde jag ju kanske inte att jag skulle bli gravid på första försöker heller... Jag klagar inte över att haft lätt att bli gravid förstås men blev lite paff att kanske inte hinna med allting som jag trott.
Ja jag hoppas gå över lite som förstföderska - har läst att snittet är åtta dagar över så då skulle ju min förlossning bli den 16/1, det hade gjort stor skillnad. Förstår precis hur du menar med andras födelsedagar, jag fyller nämligen själv år nära min BF. Hoppas att barnet kommer efter min födelsedag.
Gud va knäppt att man kanske luktar bröstmjölk redan, det har jag inte ens haft en tanke på. Mina bröst blev större snabbt men nu har de varit den här storleken sedan typ i v 18 eller så. Menar du att kompisens bebis var lätt som i att den vägde lite eller att den var enkel?