BF Januari 2016 :)
Oj vad tråden är aktiv, känns som att jag aldrig hinner läsa ikapp!
Jättesöta ugglor, funderar på om jag ska våga mig på något liknande... Har inte virkat på många år! Sticka vet jag att jag är värdelös på, har aldrig gått ihop det!
Tråkigt för er som har fått dåliga resultat på tul! Känns som att min lilla kille är en bjässe med sin viktuppskattning på 2,2kg!
Men jag hoppas att era småttingar mår bra trots att de är små, det finns ju barn som föds under genomsnittet men som ändå är friska och pigga.
Har ikväll suttit och tittat på pojknamn, kommer att bli svårt att hitta något jag fastnar för. Var helt inställd på Stella Leonora förut!! Haha, kanske ska ta en lätt väg o ta Stellan Leonard istället... Stackarn skulle nog undra vart de namnen kom ifrån. Ni andra som väntar pojkar, vad har ni hittat för några förslag? Är lite inne på Joel, Ossian, Colin, Milton, Melvin, Elliott men har inte fastnat för något än. Dessutom ska man ju också komma överens med sin man, känner att detta blir en utmaning igen!!
Jag förstår att det är en omställning nu att ha fått reda på att det är en pojke, men måste säga att jag faktiskt gillar både Leonard och Leopold, med Leo som smeknamn. Stella. Är väl sådär