qatteriin skrev 2015-12-07 19:30:18 följande:
Jobbigt med såna stora grejer att fixa innan! Jag förstår att du inte har bråttom att få ut honom. Nä det är nog inte värt att ställa in sig på att orka skriva hemtenta då, men man vet ju aldrig, kanske får världens fart! Nä den där första veckan kan vara rätt tuff. Jag är glad att jag kände till babyblues/tredagaragråten när den slog till så jag slapp tro att jag var på väg att bli galen. Jag är van vid starka känslostormar men just det var nåt extremt starkt för mig. Men jag vet att det inte är så för alla.
Ja det är jobbigt faktiskt, jag hade inte räknat med att det skulle vara SÅ många moment kvar i december-januari. Jag har följande deadlines kvar fördelade på två delkurser, dk 3 och dk 4, *tyck gärna lite synd om mig*: tenta dk 3 9/12, inlämning dk 3 16/12, inlämning dk 4 23/12, inlämning dk 4 13/1, inlämning dk 3 14/1, inlämning dk 3 21/1, inlämning dk 4 24/1.
SJU examinationer kvar alltså, är det bara jag eller är det sjukt jäkla mycket? Alla är ordinarie examinationer så det är inte så att jag har omtentor efter mig, ändå är det så mycket! Det är bara inlämningarna med deadline 14/1 och 21/1 som inte kommer ut förrän en vecka i förväg så det är de som "ligger i vägen" kring BF. Till de andra inlämningarna kommer instruktionerna ut nu under december så dem tänkte jag försöka göra före nyår. Men jag är beredd på att det troligen inte kommer gå att bli färdig med hela kursen inom avsedd tid utan att jag får göra vissa grejer vid omtentamentiden i februari/mars. Känns dock surt.
Jag har hört talas om baby blues så jag är väl beredd på det men man får ju hoppas att man slipper. Just nu känns det bara som att det där har jag inte tid med, men jag fattar ju att det inte funkar så.