BIM September
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Ny tråd för oss som inte fick det efterlängtade plusset i aug. Tänker att vi får väl fortsätta kämpa ihop och hjälpas åt att analysera äl tecken och graviditetssymptom:)
Äl: 23 aug
Bim: 6 sept
Försök: 4, första barnet
Gjorde ett digitalt test imorse, gravid v.1-2
men de måste innebära att min äl inföll tidigare än i måndags va?
Testade på ÄL +8/ BIM -6
Negativt
Inte förvånad men vet att vissa får plus så pass tidigt så tänkte chansa. Väntar nu tills BIM tror jag innan jag testar igen.
Grattis stemia.
E som i Elin: jag var faktiskt med om detta denna månad. Jag har jätte oregelbunden cykel och varierar från 28-42 dagar men snitt på 35. Fick flytningar jätte tidigt och ÄL känningar så började direkt testa med stickor. Runt 22 oroade jag mig att jag missat stegringen på Stickan för kändes verkligen som det var dags. Har ändå fortsatt testa ifall jag hade fel. Igår fick jag positivt. Men haft ont flera dagar som om mensen skulle komma. Min kropp är just nu jätte konstig.
När vi försökte med första barnet så brukade hag känns så som du beskriver och hade då ÄL några dagar senare men nu vågar jag inte lita på min kropp helt
Gjorde ett digitalt test imorse, gravid v.1-2 men de måste innebära att min äl inföll tidigare än i måndags va?
Ett glas vin per dag under denna tid är
Ingen fara... Skulle du vara gravid tar den inte näringen från dig så här tidigt... Utan från gulkroppen...
När det gäller testerna är jag osäker... Jag vet att cb-digitala kan man ta fyra dagar innan mens...
Lycka till :)
Mensen troligen på G här
inte testat nåt då jag tänkte vänta tills imorn... Får se om mensen drar igång ordentligt under dagen...
Bim -7 här, inga symptom alls. Tror det är för att jag rent krasst har svårt att tro på tidiga symptom och speciellt att särskilja dem från pms. Förra månaden hade jag rejält ont i brösten nästan hela vägen från ÄL till BIM och började till sist tro att det var ett symptom men mensen var så punktlig så :) därmed har jag bestämt mig för att jag bara hoppas när ett tecken dyker upp, dvs utebliven mens. Annars kommer jag vara skengravid varenda månad och analysera min kropp och psyke hela tiden. Det är för påfrestande.
Tack allihopa!