• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Ankissen
    Inheaven skrev 2015-10-22 21:42:39 följande:

Jaha, då var det min tur...

Rosa när jag torkade mig...

Hur ska jag kunna sova nu :(

Håller alla tummar jag har för dig! Hoppas du får ett vul på akuten och får se ett levande pyre.
  • Elenius
    Inheaven skrev 2015-10-23 05:25:09 följande:

Brunt ska, vad som sägs inte vara farligt.

Jag har inte sovit på hela natten...

Blir nog akuten idag.

Tänker på dig!

Hoppas allt ser bra ut!
  • frestelsen
    Junebaby skrev 2015-10-23 07:04:04 följande:

åh gud ja dör så roligt!!!!  kanske toppa bark-kladdkakan med lite grädde?

Ja grädde på fibermossa. Jag överlevde med popcorn iaf.

Nä jag ska väl mumsa lite kvarg nu o slicka på en avokado.. har sneglat lite på kattens pellets.. mm knappriga
  • Roxxxan

Själv blev jag orolig i början på veckan (var då i 6+1) när jag fick aprikosfärgade flytningar, tänkte att det börjar nu å går över till bruna och MF.. De övergick efter någon dag till rosa flytningar och jag var beredd.. Höll i sig ett par dagar för att sedan blekna till aprikos igen.. Nu har det gått 5 dagar och det har inte dragit igång så jag är lugnare nu 6+5 idag. Inskrivning på tisdag :)

• Linda_
    Juniloppan skrev 2015-10-23 06:11:03 följande:

Blev gravid i början av året och i fjärde månaden, v.14+6, var vi på vårt första ultraljud. Bm fann inget hjärtljud på grodan och ma kunde konstateras från vecka 6-7. Nu är jag f u l l s t ä n d i g t livrädd att det ska bli såhär för loppen som beräknas i juni...

Någon annan här som fått ma och det gått bra för sedan?

Eller någon som vet om man kan "kräva" VUL nu såhär tidigt?

Hej! Jag är också jätteorolig till och från. Jag fick också ett MA i början av året, fostret hade dött i vecka 9+3, fick missfallet i vecka 13. Jag får inte göra ett tidigare UL.. måste ringa och boka tid hos en privat mottagning isf. Vi får hoppas på det bästa den här gången :)
  • Linda_
    Inheaven skrev 2015-10-22 21:42:39 följande:

Jaha, då var det min tur...

Rosa när jag torkade mig...

Hur ska jag kunna sova nu :(

Tänker på dig! Hoppas att allt går bra <3
  • Elinwyens

Har bf 27 juni, är alltså i vecka 5 nu enligt appen. Har inga gravidsymptomer alls, är det normalt? Börjar känna mig så orolig :( inte ens lite molande värk...

• Moneal
    Elinwyens skrev 2015-10-23 11:05:37 följande:

Har bf 27 juni, är alltså i vecka 5 nu enligt appen. Har inga gravidsymptomer alls, är det normalt? Börjar känna mig så orolig :( inte ens lite molande värk...

det är normalt, mina kom inte förens vecka 6-7.

Då längtade man till dem, nu får de mer än gärna försvinna ;)
  • Elenius
    Elinwyens skrev 2015-10-23 11:05:37 följande:

Jag har BF samma datum som dig!

Tror inte du behöver vara orolig, plötsligt så slår de till, för mig hände det i vecka 6-7 ungefär!

Men klar man oroar sig...

Jag har inte ett dugg ont i brösten, det oroar jag mig för nu. Alla verkar ju ha det!

Hur var det för dig, var dina gravtest jättetydliga?

Kram
Svar på tråden Junibebisar 2016