Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Jaha, då var det min tur...
Rosa när jag torkade mig...
Hur ska jag kunna sova nu :(
Lycka till alla ni oroliga! <3
Brunt ska, vad som sägs inte vara farligt.
Jag har inte sovit på hela natten...
Blir nog akuten idag.
åh gud ja dör så roligt!!!! kanske toppa bark-kladdkakan med lite grädde?
Själv blev jag orolig i början på veckan (var då i 6+1) när jag fick aprikosfärgade flytningar, tänkte att det börjar nu å går över till bruna och MF.. De övergick efter någon dag till rosa flytningar och jag var beredd.. Höll i sig ett par dagar för att sedan blekna till aprikos igen.. Nu har det gått 5 dagar och det har inte dragit igång så jag är lugnare nu 6+5 idag. Inskrivning på tisdag :)
Blev gravid i början av året och i fjärde månaden, v.14+6, var vi på vårt första ultraljud. Bm fann inget hjärtljud på grodan och ma kunde konstateras från vecka 6-7. Nu är jag f u l l s t ä n d i g t livrädd att det ska bli såhär för loppen som beräknas i juni...
Någon annan här som fått ma och det gått bra för sedan?
Eller någon som vet om man kan "kräva" VUL nu såhär tidigt?
Jaha, då var det min tur...
Rosa när jag torkade mig...
Hur ska jag kunna sova nu :(
Har bf 27 juni, är alltså i vecka 5 nu enligt appen. Har inga gravidsymptomer alls, är det normalt? Börjar känna mig så orolig :( inte ens lite molande värk...
Har bf 27 juni, är alltså i vecka 5 nu enligt appen. Har inga gravidsymptomer alls, är det normalt? Börjar känna mig så orolig :( inte ens lite molande värk...