• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Ellaria
    Elenius skrev 2015-10-23 11:54:54 följande:
    Jag har BF samma datum som dig!

Tror inte du behöver vara orolig, plötsligt så slår de till, för mig hände det i vecka 6-7 ungefär!

Men klar man oroar sig...

Jag har inte ett dugg ont i brösten, det oroar jag mig för nu. Alla verkar ju ha det!

Hur var det för dig, var dina gravtest jättetydliga?

Kram
    Om ni har samma BF kan du ju omöjligt vara i 6-7 och hon i 5.
    You know nothing, Jon Snow
  • SSK13

Hej! Jag har precis fått positivt test och är i vecka 5 :) Hoppar gärna in här!

Har en flicka på nyss fyra år fyllda, BF 29-30 juni, jobbar som sjuksköterska.

• Elinwyens
    Ellaria skrev 2015-10-23 11:59:58 följande:

Står 4+5 för mig. Jobbigt att man ska behöva gå och vara orolig hela tiden.. jag fick ganska svagt streck, då testade jag igen nån dag efter, fortfarande svagt. Sen testade jag clearblue, då kom det upp att jag var gravid på engång ???? för dig då?
  • Elinwyens
    Elenius skrev 2015-10-23 11:54:54 följande:

Jag har BF samma datum som dig!

Tror inte du behöver vara orolig, plötsligt så slår de till, för mig hände det i vecka 6-7 ungefär!

Men klar man oroar sig...

Jag har inte ett dugg ont i brösten, det oroar jag mig för nu. Alla verkar ju ha det!

Hur var det för dig, var dina gravtest jättetydliga?

Kram

år 4+5 för mig. Jobbigt att man ska behöva gå och vara orolig hela tiden.. jag fick ganska svagt streck, då testade jag igen nån dag efter, fortfarande svagt. Sen testade jag clearblue, då kom det upp att jag var gravid på engång ???? för dig då? Kram ????
  • ebe91
    You know nothing, Jon Snow
    Ne, men möjligt är ju att hon varit gravid tidigare och hänvisade till den graviditeten...
  • Elenius