Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Hej! Jag har precis fått positivt test och är i vecka 5 :) Hoppar gärna in här!
Har en flicka på nyss fyra år fyllda, BF 29-30 juni, jobbar som sjuksköterska.
Om ni har samma BF kan du ju omöjligt vara i 6-7 och hon i 5.
Jag har BF samma datum som dig!
Tror inte du behöver vara orolig, plötsligt så slår de till, för mig hände det i vecka 6-7 ungefär!
Men klar man oroar sig...
Jag har inte ett dugg ont i brösten, det oroar jag mig för nu. Alla verkar ju ha det!
Hur var det för dig, var dina gravtest jättetydliga?
Kram
år 4+5 för mig. Jobbigt att man ska behöva gå och vara orolig hela tiden.. jag fick ganska svagt streck, då testade jag igen nån dag efter, fortfarande svagt. Sen testade jag clearblue, då kom det upp att jag var gravid på engång ???? för dig då? Kram ????
Om ni har samma BF kan du ju omöjligt vara i 6-7 och hon i 5.
Blev gravid i början av året och i fjärde månaden, v.14+6, var vi på vårt första ultraljud. Bm fann inget hjärtljud på grodan och ma kunde konstateras från vecka 6-7. Nu är jag f u l l s t ä n d i g t livrädd att det ska bli såhär för loppen som beräknas i juni...
Någon annan här som fått ma och det gått bra för sedan?
Eller någon som vet om man kan "kräva" VUL nu såhär tidigt?
Idag är jag hemma från jobbet. Efter att ha tappat mycket symptom igår kom det en illamåendeattack som gjorde det svårt att sova. Jag mådde illa efter frukost med och stannade hemma. Idag är symptomen tillbaka. Lite molvärk, bröstvärk, trött och illamående.
Typ samma som mig då, jag testade med clearblue digital i söndags, fick direkt ett gravid 1-2, testade med RFSU teststickor i onsdags och fick svaga plus! Så vi är ju båda gravida men visst är det ibland svårt att tro!
Blir galen på det här, jag fick ett MA i augusti så därför skrev jag om den graviditetens symtom, kanske lite otydligt av mig :)! Då hade jag väldigt ont i brösten, sen bruna flytningar. Idag var det ljusbrunt på pappret igen! Suck.
Kram till dig!