Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Gjorde VUL idag, och dom såg INGENTING :( gravtesten visade fortfarande plus, dom såg ingen blödning. Men inte äns än hinnsäck. Ska tillbaka om en vecka, och dom kunde inte ge svar på vad som faktiskt har hänt. :(
Gjorde VUL idag, och dom såg INGENTING :( gravtesten visade fortfarande plus, dom såg ingen blödning. Men inte äns än hinnsäck. Ska tillbaka om en vecka, och dom kunde inte ge svar på vad som faktiskt har hänt. :(
Går snart in i vecka 4+5, känner ingenting alls i brösten har bara värk i magen lågt ut i sidorna lite snett över höftbenen! Verkar ju som om det är så vanligt med ont i brösten, så jag tycker de är konstigt att de är som vanligt för mig.
Någon mer som inte haft ont i brösten i början eller som inte har det nu?
Jag hade den runt den 10 september, och enligt appen så skulle ägglossninmg ske tisdagen den 22/9 men jag kände inte av ägglossning symptomen förrän 26/27 någon gång, och kanske fäste ägget senare och jag är kortare gången. Det har jag alltid haft på känn. Men han sa nej, då skulle det synas något i det minsta.
Jag tyckte dock att han var väldigt stressad, han tog in kameran upp,vänster,höger på en tidsperiod på absolut absolut Max 10sek. "Det finns ingenting, inte äns hinnsäck, jag ser någon slemhinna bara". Sen fick jag ta ett prov som visade gravid, och fick rådet att komma tillbaka om en vecka..
Har ytterst lite bruna flytningar som inte lägger sig i trosorna, utan kommer väldigt lite när jag torkar mig eller för upp pappret lite i slidan. Ingen smärta över huvudtaget, och fortfarande ont i brösten.
Har aldrig varit med om något liknande!! :(
Man läser ju massa fina historier om att andra tjejer varit med om exakt samma, kommer in några dagar senare och då syntes det helt plötsligt.
Men vill definitivt ha en ny läkare som kollar nästa gång, gick hem med mer oro och ovetande än innan. Så himla ledsamt :(
Jag hade den runt den 10 september, och enligt appen så skulle ägglossninmg ske tisdagen den 22/9 men jag kände inte av ägglossning symptomen förrän 26/27 någon gång, och kanske fäste ägget senare och jag är kortare gången. Det har jag alltid haft på känn. Men han sa nej, då skulle det synas något i det minsta.
Jag tyckte dock att han var väldigt stressad, han tog in kameran upp,vänster,höger på en tidsperiod på absolut absolut Max 10sek. "Det finns ingenting, inte äns hinnsäck, jag ser någon slemhinna bara". Sen fick jag ta ett prov som visade gravid, och fick rådet att komma tillbaka om en vecka..
Har ytterst lite bruna flytningar som inte lägger sig i trosorna, utan kommer väldigt lite när jag torkar mig eller för upp pappret lite i slidan. Ingen smärta över huvudtaget, och fortfarande ont i brösten.
Man läser ju massa fina historier om att andra tjejer varit med om exakt samma, kommer in några dagar senare och då syntes det helt plötsligt.
Men vill definitivt ha en ny läkare som kollar nästa gång, gick hem med mer oro och ovetande än innan. Så himla ledsamt :(
Det smakar så äckligt i munnen, hela tiden! Spelar ingen roll vad jag äter och dricker eller hur noga jag borstar tänderna, det smakar blääää. Har läst att det kan smaka järn i munnen och det är möjligt att det påminner lite om det. Blir ännu mer illamående av det här. Nån som känner igen sig?
Här gick det super bra.
Lilla älsklingen låg där inne och hjärtat flimmrade på.
Man kunde inte se så bra men hjärtat såg vi tydligen :)
Inheaven,härliga nyheter!
Emmapersson,han sa inget om utomkved?
Då testar man positivt men graviditeten sitter på fel ställa.
Vill inte skrämma dig bara säga det till dig.
Tycker att det är konstigt att han kollade efter det då det ger positiv gravtest utan att visa graviditet och typiska symtom är bruna/rosa blödningar.
Som sagt,hoppas verkligen inte och jag vill absolut inte skrämma dig men min vännina har haft det och hon djävulskt ont och höll på att bli av med en äggledare.
Tycker absolut att du skall kräva en annan läkare nästa gång!