• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • corona
    Ankissen skrev 2015-10-23 20:14:06 följande:
    Grattis! Låter nästan som mig! Jag är nyss fyllda 37 och har två barn. Lillen i magen är en "hoppsan". ;)
    Tack!   Jag hoppas det går vägen denna gång :)   
    Tänkte boka tid för tidigt ul om några veckor.  
  • majpan

Jag trodde jag blivit av med illamående, men tji fick jag! Sitter på jobbet och lider och svär inombords. Orkar inte med att må såhär!

• ostpaj

Alltså, är det ngn mer som är KONSTANT hungrig?!

Jag är inte sugen på ngt, utan jag är vrålhungrig så magen kurrar och blir som ett inåtsug. Känns som att jag inte har ätit på hela dagen!

Idag blev vi bjudna på ordentliga hamburgartallrikar till lunch. Vissa åt knappt upp och gnällde över hur proppmätta de var medan jag satt och funderade på vad mer jag kunde äta.

Sen mellis, middag och fika runt 20. Nu igen, aphungrig!

Känns så dumt att frossa såhär sent på kvällen. Inte van, liksom.

I-landsproblem....

• Saraasa

Hej! Går gärna med i gruppen!

BF 28/6.

Wielkiep vi var med i samma Marsbebis 2012, ska bli kul att följa varandra igen. Om allt går vägen denna gången!

Jag är i 4+4 och har haft så spända bröst sedan 2 dagar innan bim, men sedan igår har det släppt helt, inga spända bröst och inget annat förutom tröttheten som är enorm.

Så orolig för MF eller MA.

Vad kan det bero på? Att kroppen börjar stabilisera sig eller ett första tecken på MF?

• tiinytoes

Idag vaknade jag och gick på toaletten. Precis innan jag ska spola ser jag att det ser ut som ljusrött blod. Det var ingenting på pappret och har kissat en gång till efter detta men då var där inget. Har ganska mycket mensvärk/molvärk men det har jag haft hela tiden, även när jag var gravid förra gången. Och det var inget då. Är väldigt orolig just nu... :( i övrigt mår jag som vanligt. Illamående och ömma bröst. Trött. Jaja, är väl bara att avvakta och se. :(

• Grus grus

Ni glömmer inte av vår hemliga fb-grupp som också finns? Knaappeen har startat den och om man vill vara med kan man här på fl skicka ett privat meddelande till henne eller någon av oss andra som är med i gruppen.

online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • tofslan

Ostpaj - ja här har du en till! Jag är vrålhungrig hela tiden. Råkar äta för mkt minst nån gång om dan så magen svullnar och jag mår illa... Knepigt, när man är så enormt hungrig. Jag ser redan väldigt gravid ut. Gått upp ett kg sen plusset, men det syns mycket eftersom jag är så svullen över magen. De vanliga byxorna är ett minne blott

• Ankissen

Jag skulle verkligen behöva lite peppning. Jag testade med ett cv digital idag och fick samma resultat som för en vecka sen, 2-3, fast jag enligt appen går in i v7 idag och embryot slog om till fyra veckor för några dagar sen. Känns väldigt oroligt eftersom min mens varierade mkt med sen jag slutade med ppiller i våras. Medelcykeln var 28 dagar men kunde pendla mellan 24 och 31 dagar. Och jag tror enligt alla tecken, flytningar och tempning att jag hade äl på dag 10 redan och att cykeln bara skulle vara 24 dagar denna gång. Förra helgen trodde jag med att jag skulle få 3+, men när jag inte fick det nu heller blir jag himla nervös. :(

• En del av oss
    Ankissen skrev 2015-10-24 09:54:14 följande:

Jag skulle verkligen behöva lite peppning. Jag testade med ett cv digital idag och fick samma resultat som för en vecka sen, 2-3, fast jag enligt appen går in i v7 idag och embryot slog om till fyra veckor för några dagar sen. Känns väldigt oroligt eftersom min mens varierade mkt med sen jag slutade med ppiller i våras. Medelcykeln var 28 dagar men kunde pendla mellan 24 och 31 dagar. Och jag tror enligt alla tecken, flytningar och tempning att jag hade äl på dag 10 redan och att cykeln bara skulle vara 24 dagar denna gång. Förra helgen trodde jag med att jag skulle få 3+, men när jag inte fick det nu heller blir jag himla nervös. :(

Kan tyvärr inte hjälpa dig men blir själv orolig nu då jag också hade tidig äl på dag 11 och testade positivt redan på dag 21 och brukar ha en cykel på 28-31 dagar att mitt CB digital inte kommer visa rätt samtidigt som jag läst här på FL att man inte ska veckoindikatorn på blodigt allvar att den kan visa fel.

Hoppas någon annan kunnig på detta kan svara dig bättre än jag kan.
  • Wielkip
    Saraasa skrev 2015-10-24 08:02:32 följande:

Hej! Går gärna med i gruppen!

BF 28/6.

Wielkiep vi var med i samma Marsbebis 2012, ska bli kul att följa varandra igen. Om allt går vägen denna gången!

Jag är i 4+4 och har haft så spända bröst sedan 2 dagar innan bim, men sedan igår har det släppt helt, inga spända bröst och inget annat förutom tröttheten som är enorm.

Så orolig för MF eller MA.

Vad kan det bero på? Att kroppen börjar stabilisera sig eller ett första tecken på MF?

Åh kul! Är det första efter -12an? :)
Svar på tråden Junibebisar 2016