Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Sitter på akuten nu och hoppas på att få hjälp.
Gjorde VUL idag, och dom såg INGENTING :( gravtesten visade fortfarande plus, dom såg ingen blödning. Men inte äns än hinnsäck. Ska tillbaka om en vecka, och dom kunde inte ge svar på vad som faktiskt har hänt. :(
Hej! Jag fick oxå missfall i mars och plussade nu! Oxå första barnet ska bli super spännande med är såklart orolig att nått ska hända igen!!
Plussade i måndags. Första barnet! Hispig då jag fått missfall i mars men då mådde jag helkonstigt den graviditeten. Denna gången mår jag bra, har bara Molvärk och ont i brösten:). Hur mår ni? Läser så mkt om myter om kön ?????? att man mår bättre med pojkar än flickor, men vet mga det inte stämmer på. Någon som kan jämföra?:)
Emmapersson,va konstigt :( När hade du sist mensen? Dom borde ju ha sett en fostersäck i allafall. Kan du ha blivit gravid mycket senare än vad du tror?
Någon här som har mensvärk fortfarande?
Min sitter ganska lågt ut ungefär vid höftbenen, värker i princip hela tiden men gör inte direkt ont, de hugger bara till ibland. Upptäckte även ljusbruna flytningar i trosskyddet :( är livrädd för ett till MA, men det kanske inte händer såhär tidigt?
Kram