Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Här gick det super bra.
Lilla älsklingen låg där inne och hjärtat flimmrade på.
Man kunde inte se så bra men hjärtat såg vi tydligen :)
Ja jag hoppas ju verkligen att det var såpass tidigt att det var därför det inte syntes någonting! Får vänta en olidligt lång vecka och hoppas på bättre svar :(
Han sa bara "får du minsta ont ska du ringa in akut" men han förklarade inte för mig. Tur man har familjeliv så man vet vad utomkveds är och vad man ska tänka på! :(
Konstigt att han inte säger vad det kan vara om du plötsligt får ont ;( Utomkved kan ju snabbt bli ganska allvarligt.. Ingen vidare läkare du träffade. Hoppas att du får må bra och att du får ett bättre svar nästa vecka.
Ni som har två eller fler barn, med olika kön;
Har ni haft olika symptom beroende på om det blev pojke eller flicka?
Har massa symptom denna tredje gång som jag hade under första, men inte andra graviditeten, och magkänslan har sagt flicka redan innan jag visste att jag var gravid. Har gissat kön rätt på båda mina andra barn och många andras, så spännande att se om det stämmer även denna gång :D
Ni som har två eller fler barn, med olika kön;
Har ni haft olika symptom beroende på om det blev pojke eller flicka?
Har massa symptom denna tredje gång som jag hade under första, men inte andra graviditeten, och magkänslan har sagt flicka redan innan jag visste att jag var gravid. Har gissat kön rätt på båda mina andra barn och många andras, så spännande att se om det stämmer även denna gång :D
Här gick det super bra.
Lilla älsklingen låg där inne och hjärtat flimmrade på.
Man kunde inte se så bra men hjärtat såg vi tydligen :)
Är gärna med här, om det är ok?
Hade egentligen BF i mitten av maj, men slutade tyvärr med mf. Hoppas på bättre tur denna gång!
Nu idag har jag plussat igen, och BF är troligen kring 30 juni. Svårt att veta exakt, eftersom jag inte hade någon mens mellan missfallet och det nya plusset.
Är 36 år, har två barn :)
Är gärna med här, om det är ok?
Hade egentligen BF i mitten av maj, men slutade tyvärr med mf. Hoppas på bättre tur denna gång!
Nu idag har jag plussat igen, och BF är troligen kring 30 juni. Svårt att veta exakt, eftersom jag inte hade någon mens mellan missfallet och det nya plusset.
Är 36 år, har två barn :)
grattis vad kul! vilken vecka är du i?