Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Ja visst är det svårt att förstå, speciellt när man inte har några symptomer.. men dom kommer nog! Är det ditt första barn? Det är vårat första, så allt är så nytt. Dock blev jag gravid förra året men då valde vi att göra abort. Och då hade jag alla möjliga symtomer... men jag har läst att det är normalt så oroa dig inte!???? kul att följa någon som är så nära.. kram
Hej!
Jag väntar nu mitt andra barn med bf 20e juni, har även fått mellan 18-22.. Har kollat diskussioner på familjeliv men blev medlem först nu så jag kan hänga med i denna grupp :) ska bli kul att följa alla!
Ja visst är det svårt att förstå, speciellt när man inte har några symptomer.. men dom kommer nog! Är det ditt första barn? Det är vårat första, så allt är så nytt. Dock blev jag gravid förra året men då valde vi att göra abort. Och då hade jag alla möjliga symtomer... men jag har läst att det är normalt så oroa dig inte!???? kul att följa någon som är så nära.. kram
Tack så mycket och detsamma! Ja, klart det kommer gå vägen! För oss båda!
Åh, sånt kan inte vara roligt... Är så rädd för att det ska hända mig! Vi ska på VUL den 3e november.. Har du instagram eller något? Skulle vara så kul att följa er längre fram i graviditeten och se hur allt går!
Kram
Plussade i måndags. Första barnet! Hispig då jag fått missfall i mars men då mådde jag helkonstigt den graviditeten. Denna gången mår jag bra, har bara Molvärk och ont i brösten:). Hur mår ni? Läser så mkt om myter om kön ?????? att man mår bättre med pojkar än flickor, men vet mga det inte stämmer på. Någon som kan jämföra?:)
Oj råkade bli massa frågetecken istället för en smiley:)