• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Annaleo90

Ja man försöker fokusera tankarna på annat eftersom det förmodligen inte finns något att göra åt det ändå..... Idag kom det ytterst lite ljusrosa blod på pappret, typ en halv 50öring... Och det var liiiiiiite bruna flytningar i trosan (ursäkta det äckliga) men är Shinkansen orolig känns som att det är 50/50 på att det är normalt eller att det är missfall på g, känns så hopplöst att bara gå o vänta ut det.....

• Moneal

Vad jobbigt för er att vara så oroliga! :(

är så tacksam över att jag knte alls känner någon oro denna gången :)

• Grus grus

Mår så dåligt idag. Känner mig yr, har huvudvärk och är så himla trött. Och plötsligt märker jag att mina bröst inte ömmar mer. Så nu är jag jättenervös att något jobbigt är på gång här...

online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Moneal
    Grus grus skrev 2015-10-07 18:46:31 följande:

Mår så dåligt idag. Känner mig yr, har huvudvärk och är så himla trött. Och plötsligt märker jag att mina bröst inte ömmar mer. Så nu är jag jättenervös att något jobbigt är på gång här...

vilken vecka är du i? "spökveckorna" kanske
  • Grus grus
    Moneal skrev 2015-10-07 19:05:10 följande:

vilken vecka är du i? "spökveckorna" kanske

Nej inte kommit dit än. De brukar ju inte börja förrän runt v.10-12. Jag är bara i v.5.
  • Moneal
    Grus grus skrev 2015-10-07 19:13:36 följande:

Nej inte kommit dit än. De brukar ju inte börja förrän runt v.10-12. Jag är bara i v.5.

tror de är från vecka 8 ca, men okej, här kommer värken k brösten lite till och från.
  • Grus grus
    Moneal skrev 2015-10-07 19:19:24 följande:

tror de är från vecka 8 ca, men okej, här kommer värken k brösten lite till och från.

Förra graviditeten hamnade jag inte i spökveckorna förrän i v.14.

Men det kan ju vara som du säger, att det kommer och går lite. Får försöka slappna av och vänta och se helt enkelt. Finns ju inte så mycket annat att göra ändå.
  • Moneal
    Grus grus skrev 2015-10-07 19:43:18 följande:

Förra graviditeten hamnade jag inte i spökveckorna förrän i v.14.

Men det kan ju vara som du säger, att det kommer och går lite. Får försöka slappna av och vänta och se helt enkelt. Finns ju inte så mycket annat att göra ändå.

Ja tror det kan. vara lite olika från person och graviditet :)
Svar på tråden Junibebisar 2016