Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Menade att tagga "citrusfrukt"
Tror att jag är i v. 5 enligt mina uträkningar, har en tid hos bm för inskrivning på tisdag, men har hela tiden haft molande värk/mensvärk och är så extremt orolig över att något ska vara fel, idag kom det tillochmed liiite bruna flytningar inte mer än 2mm ca i trosan men ändå...
Är såååå orolig!!! Både för utomkvedshavandeskap och missfall...... Tänker på det 24/7....
Sitter bara och väntar på att det ska komma blod osv, vågar inte gå på toa men gör det hela tiden bara för att kolla... Skitjobbigt. Någon mer som har så extremt oroliga tankar? Kommer inte känna mig lugn föräns jag fått ett vul eller ul där man vet......
Tror att jag är i v. 5 enligt mina uträkningar, har en tid hos bm för inskrivning på tisdag, men har hela tiden haft molande värk/mensvärk och är så extremt orolig över att något ska vara fel, idag kom det tillochmed liiite bruna flytningar inte mer än 2mm ca i trosan men ändå...
Är såååå orolig!!! Både för utomkvedshavandeskap och missfall...... Tänker på det 24/7....
Sitter bara och väntar på att det ska komma blod osv, vågar inte gå på toa men gör det hela tiden bara för att kolla... Skitjobbigt. Någon mer som har så extremt oroliga tankar? Kommer inte känna mig lugn föräns jag fått ett vul eller ul där man vet......
Hej! Tänkte hoppa in här om det går bra :)
Har plussat idag, BF enligt app 19/6, senaste mens 14 sept!
1 barnet :)
Missfall mars i vecka 7.
Hej! Tänkte hoppa in här om det går bra :)
Har plussat idag, BF enligt app 19/6, senaste mens 14 sept!
1 barnet :)
Missfall mars i vecka 7.
Jag har försökt få tag på en läkare sedan igår eftersom jag äter paroxetin mot ångest. Paroxetin kan ge hjärtfel hos bebisen (ca 1 av 100) helt sjukt att sjukvården fungerar så extremt dåligt i vårt "välbärgade" land. Skit. Nåja. Får väl fortsätta vänta på att ngn har tid att ringa upp mig...
Här är en till som verkligen är jätteorolig för missfall. Med tanke på att vi blivit gravida med hjälp av ivf så känns det inte så lätt heller om det blir ett missfall och måste göra om proceduren igen. Man har svårare att hoppa på tåget igen även om viljan och psyket är redo.
Jag är i vecka 6 och känner ingenting, förutom värk i magen. Och senvåren gör mig så otroligt rädd och tror att det är missfall hela tiden. Jag blir deprimerad och negativ av detta. Min man vet inte hur han ska bete sig alls.
Missfallsoro kommer man nog aldrig ifrån. Det är verkligen jättejobbigt. Jag försöker ta en dag i taget och inte analysera för mycket men ibland trillar jag ner i ett ångesthål. Tycker tiden går så himla långsamt... :(