• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Grus grus

Glöm inte vår fb-grupp! Skicka meddelande till mig eller till knaappeen (kommer inte ihåg vilka övrigas alias är), så hjälper vi er att gå med.

online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Moneal
    malin-pw skrev 2015-10-08 17:50:44 följande:

Malin heter ja25 år, första barnet. Plussade i måndags, vilken känsla!

stort grattis!! :)

Välkommen hit!
  • Moneal
    Inheaven skrev 2015-10-08 11:52:10 följande:

Pjuuuuue första Fragmin sprutan är nu tagen. Känns fantastiskt underbart samtidigt som jag hatar att behöva ta dom.

Svider, får super fula blåmärken på hela magen.

Vad härligt att höra!!

Hoppas allt går vägen nu :)
  • Ramiz
    Ankissen skrev 2015-10-08 17:21:36 följande:

Skönt att höra, även om detta inte alls känns som en bra kombo med mitt yrke (är gymnasielärare.. ;)) Dessutom fick jag gå iväg under en lektion när eleverna gruppdiskuterade och äta en banan trots att jag ätit en stadig lunch två timmar tidigare. 

Hahah underbart! Är dom ljudlösa kan du skylla på nån i din klass

Ja, det har jag oxå märkt att jag äter gärna små portioner men oftare, så jag funderar på å ta till min diet, passar då utmärkt till att äta lite oftare å goda råvaror:)
  • Ramiz
    Grus grus skrev 2015-10-08 20:12:29 följande:

Glöm inte vår fb-grupp! Skicka meddelande till mig eller till knaappeen (kommer inte ihåg vilka övrigas alias är), så hjälper vi er att gå med.

Hmm, jag kanske borde gå med där... Vill ju gärna vara hemlig...
  • Jouline90

Idag plussade jag med ???? bf 18 juni . Jag väntar mitt tredje barn :) är på bim -4

• knaappeen
    Ramiz skrev 2015-10-08 20:31:50 följande:

Hmm, jag kanske borde gå med där... Vill ju gärna vara hemlig...

Det tkr jag! Jag har skapat den som en hemlig grupp så inga andra kan se vad du skriver!
    MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • Inheaven
    Ankissen skrev 2015-10-08 17:15:56 följande:

Usch jag blir så gasig hela tiden. Undrar om det har med graviditeten att göra. Det bubblar och bubblar och gör ont i magen och sen avgår det (ursäkta) massa gas. Är ni också gasiga? :(

Ja jag är det också

Gick på gekås nu i kväll... ha ha
  • Inheaven
    Moneal skrev 2015-10-08 20:16:55 följande:

Vad härligt att höra!!

Hoppas allt går vägen nu :)

Hoppas på oss alla... <3
Svar på tråden Junibebisar 2016