• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Inheaven
    Wielkip skrev 2015-10-08 10:16:31 följande:

När börjar man se foster och hjärtslag på vul?

Runt v7-8
  • Inheaven

Pjuuuuue första Fragmin sprutan är nu tagen. Känns fantastiskt underbart samtidigt som jag hatar att behöva ta dom.

Svider, får super fula blåmärken på hela magen.

• Lilldoriz

Hoppar in här jag med! :) Plussade i måndags på BIM dagen och har BF 12/6. Är 29 år och väntar tredje barnet. Har en dotter på 8 år och son på just 1 år fyllda :) Bor i södra Dalarna.

• Ankissen

Usch jag blir så gasig hela tiden. Undrar om det har med graviditeten att göra. Det bubblar och bubblar och gör ont i magen och sen avgår det (ursäkta) massa gas. Är ni också gasiga? :(

• Ramiz
    Ankissen skrev 2015-10-08 17:15:56 följande:

Usch jag blir så gasig hela tiden. Undrar om det har med graviditeten att göra. Det bubblar och bubblar och gör ont i magen och sen avgår det (ursäkta) massa gas. Är ni också gasiga? :(

Hahaha ja, jag släpper väder heeeela tiden! Går lixom inte å hejda mig...

Tydligen är det helt normalt :)
  • Ankissen
    Ramiz skrev 2015-10-08 17:18:55 följande:
    Hahaha ja, jag släpper väder heeeela tiden! Går lixom inte å hejda mig...

Tydligen är det helt normalt :)
    Skönt att höra, även om detta inte alls känns som en bra kombo med mitt yrke (är gymnasielärare.. ;)) Dessutom fick jag gå iväg under en lektion när eleverna gruppdiskuterade och äta en banan trots att jag ätit en stadig lunch två timmar tidigare. 
  • frestelsen

Har med oro pga mf tidigare men försöker att slappna av nu.. det är ju positivt!! Boka inskrivning på mvc med.. är trött, hungrig o konstant törstig.. helt galet sugen på te med massa honung i med

• frestelsen
    frestelsen skrev 2015-10-08 19:27:33 följande:

Har med oro pga mf tidigare men försöker att slappna av nu.. det är ju positivt!! Boka inskrivning på mvc med.. är trött, hungrig o konstant törstig.. helt galet sugen på te med massa honung i med

Test från Estland. Tycker de har stegrat
  • Moneal
    frestelsen skrev 2015-10-08 19:27:33 följande:

Det är sbsolut positivt och det är stor skillnad från det till höger till det längst till vänster :)
Svar på tråden Junibebisar 2016