Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
När börjar man se foster och hjärtslag på vul?
Pjuuuuue första Fragmin sprutan är nu tagen. Känns fantastiskt underbart samtidigt som jag hatar att behöva ta dom.
Svider, får super fula blåmärken på hela magen.
Hoppar in här jag med! :) Plussade i måndags på BIM dagen och har BF 12/6. Är 29 år och väntar tredje barnet. Har en dotter på 8 år och son på just 1 år fyllda :) Bor i södra Dalarna.
Usch jag blir så gasig hela tiden. Undrar om det har med graviditeten att göra. Det bubblar och bubblar och gör ont i magen och sen avgår det (ursäkta) massa gas. Är ni också gasiga? :(
Usch jag blir så gasig hela tiden. Undrar om det har med graviditeten att göra. Det bubblar och bubblar och gör ont i magen och sen avgår det (ursäkta) massa gas. Är ni också gasiga? :(
Malin heter ja25 år, första barnet. Plussade i måndags, vilken känsla!
Har med oro pga mf tidigare men försöker att slappna av nu.. det är ju positivt!! Boka inskrivning på mvc med.. är trött, hungrig o konstant törstig.. helt galet sugen på te med massa honung i med
Har med oro pga mf tidigare men försöker att slappna av nu.. det är ju positivt!! Boka inskrivning på mvc med.. är trött, hungrig o konstant törstig.. helt galet sugen på te med massa honung i med